Beantwoord

Status reparatie

  • 1 december 2015
  • 1 reactie
  • 371 keer bekeken

Goedemiddag,

Vorige week maandag heb ik mijn telefoon in de KPNwinkel afgeleverd voor reperatie. Nu kon ik online al mijn reparatie volgen en daar zag ik dat hij sinds woensdag al is gerepareerd. Kan ik hem dan ook al ophalen? Ik heb nog niets gehoord.

Groetjes Tessa

icon

Beste antwoord door Grietje_ 4 december 2015, 19:40

Hoi Tessa,

Heb je inmiddels je toestel alweer terug? Op www.e-repair.nl kun je inderdaad de status van je reparatie zien, wanneer de status verandert in 'verzonden naar de winkel' kun je hem een dag later ophalen in de winkel. Als je je e-mail hebt achtergelaten ontvang je hier ook een mail van en als je je telefoonnummer hebt opgegeven krijg je ook nog een telefoontje van de winkel wanneer hij daadwerkelijk klaarligt!

Mocht je nog niets gehoord hebben, stuur me dan privé even je ordernummer, dan bel ik even voor je!

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +5
Hoi Tessa,

Heb je inmiddels je toestel alweer terug? Op www.e-repair.nl kun je inderdaad de status van je reparatie zien, wanneer de status verandert in 'verzonden naar de winkel' kun je hem een dag later ophalen in de winkel. Als je je e-mail hebt achtergelaten ontvang je hier ook een mail van en als je je telefoonnummer hebt opgegeven krijg je ook nog een telefoontje van de winkel wanneer hij daadwerkelijk klaarligt!

Mocht je nog niets gehoord hebben, stuur me dan privé even je ordernummer, dan bel ik even voor je!

Reageer