Beantwoord

Status reparatie

  • 12 September 2019
  • 7 reacties
  • 1122 keer bekeken

Hai,

ik heb op 17-8-19 een schade opgegeven. Hierna heb ik een leentoestel en heb ik mijn defecte toestel opgestuurd.

helaas heb ik verder niks meer gehoord en kan ik ook nergens een status opvragen/ inzien.

wat is de status van deze reparatie?

met vriendelijke groet,

sandra
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 September 2019, 11:09

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Sandra. Welkom op het KPN Forum. Ik begrijp dat je wil weten wanneer je je eigen toestel weer terug krijgt. De status van de reparatie van jouw mobiele telefoon kun je opvragen via de Reparatie Portal. Hier kan je inloggen met de toegangscode die op het reparatieformulier vermeld staat. Het reparatieformulier ontvang je zodra je reparatie aangemeld is.

Het is ook mogelijk om de status van de reparatie telefonisch op te vragen. Hiervoor kun je bellen met Teleplan op telefoonnummer 0800 820 00 08 (gratis). De openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 08.00-20.00 uur, zaterdag van 10.00-17.00 uur.
Hi Vikash,

ik heb alleen een claimnummer ontvangen toen ik de schade heb gemeld.

gaat dit wel goed? Ik kan dus gasten stratus inzien en heb verder na versturen van mijn toestel niks meer gehoord.
Reputatie 7
Badge +21
In dat geval lijkt mij het verstandig om telefonisch contact op te nemen met het nummer 0800 820 00 08. Helaas kan ik zelf niet de status van de reparatie voor jou opvragen.
Reputatie 7
Badge +21
Is er al meer duidelijkheid @Sandra_314?
Reputatie 7
Badge +21
Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat je het toestel snel terug krijgt.
Ik heb gister contact opgenomen en alles is opgelost. Bedankt
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat alles inmiddels is opgelost. Graag gedaan! Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer