Vraag

Status reparatie

  • 10 November 2020
  • 4 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik heb op woensdag 4 november mijn telefoon ingeleverd ter reparatie in Amsterdam Noord (Buikslotermeerplein). Ik heb direct ook een link gekregen om de reparatie status te volgen. Daar was ook direct te zien dat hij klaar lag ter verzending. Dat is nu bijna een week later echter nog precies hetzelfde. Het lijkt er dus op dat er niets is veranderd. Ik weet dat het tot 14 dagen kan kosten, dat is me verteld. Maar het lijkt me niet dat het een week op zijn plek zou blijven liggen voordat ie überhaupt verzonden zou worden. 

Is het toestel misschien vergeten? En hoe zou ik dat kunnen checken?

Groetjes,

Martijn

 

 

*Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.


4 reacties

Oh! Het reparatienummer is Z25393077

Reputatie 2
Badge +5

Hoi @arts118! Goed dat je nog even een bericht stuurt. Sorry voor mijn late antwoord. Door de drukte zie ik je topic nu pas. Heb je inmiddels al meer informatie kunnen krijgen via onze reparatie pagina? Mocht er nog steeds geen verandering in zijn gekomen, dan kun je het beste even contact opnemen met Teleplan zelf. Dat is onze reparatiepartner. Zij kunnen meer details inzien van jouw reparatie en kunnen je in dit geval dus ook verder helpen. Je kunt contact met hen opnemen via 0800 8200008. 

Hai @Danny Dank voor je reactie. Ik ben inmiddels een stapje verder. De telefoon is in reparatie. Groetjes, Martijn

Reputatie 2
Badge +5

Dat is goed om te horen! Bedankt voor de terugkoppeling. Hopelijk heb je hem snel weer in je bezit. 

Reageer