Status reparatie telefoon

  • 13 August 2019
  • 3 reacties
  • 175 keer bekeken

Hallo.
Ik heb op 29 juli van dit jaar mijn telefoon naar de kpn winkel in gebracht. Het zou opgestuurd worden omdat er wat mis mee is.het zou 2 weken duren.dat is het nu en ik heb nog steeds niks gehoord.vind het wel lang duren.kan iemand mij helpen.heb hem eigenlijk nodig ivm met werk.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Nala, welkom hier.

Ik snap volkomen dat je je toestel zo snel mogelijk terug wilt hebben. Mag ik aannemen dat dit een reparatie is die je bij ons laat doen zonder dat je een verzekering via ons had? Zo ja, dan kun je dit hier nakijken met de code die je hebt gekregen. Een andere manier is om even te bellen, het gratis nummer is 0800 820 00 08 en is doordeweeks te bereiken tot 20 uur en in het weekend tot 17 uur.

Is dit ter reparatie aangeboden in combinatie met een toestelverzekering van KPN? Dan kun je bellen met het gratis nummer 0800 656 50 10.
Hallo.
Dank je voor het reageren. Ik heb helaas geen code gehad.dus kan niet kijken. Als ik op teleplan kijk dan staat er versturen naar servicecentrum. En dat staat er al vanaf 30 juli.dus ik ben bang dat ik toch naar de winkel terug moet
Maar ik ga morgen eerst bellen naar het nummer dat u heeft geven.

Ik krijg namelijk een idee dat ze hem vergeten zijn te versturen. Gr nala
Reputatie 7
Badge +24
Oeii, ik hoop het niet. Ik kan het helaas ook niet inzien, maar bellen is wel de beste optie om te achterhalen of ze het wel binnen hebben of niet.