Vraag

Status reparatie toestel

  • 23 December 2019
  • 11 reacties
  • 149 keer bekeken

Beste KPN 

mijn iPhone x is 9-12-2019 opgehaald 

deze had alleen een software probleem 

Ik heb een leen toestel mogen ontvangen 

Nu kan ik mijn status niet inzien   

ik heb gebeld met KPN,teleplan,koeriesbedrijf 

het koeriersbedrijf zegt  dat het toestel is afgeleverd bij teleplan en teleplan zeggen hem niet binnen hebben gekregen dus mijn telefoon is dus zoek en niemand kan mij helpen want er is geen die weet waar mijn toestel is is nu 2 weken geleden. Als hij toch zoek ik dan stuur je toch gewoon een nieuwe misschien toch maar overstappen als alles geregeld is 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Applepro Dat klinkt bepaald niet goed. Je toestel is zoek geraakt tijdens het reparatieproces? Ik durf je vooraf niet te zeggen wat ik voor je kan betekenen, maar ik kijk in elk geval graag met je mee. Ik heb wel enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Ook wil ik graag het reparatienummer hebben. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Kunt u mij misschien bellen hierover als ik u mijn nummer geef dat is toch altijd wat fijner dan mail contact ? 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Applepro Als je rechtstreeks telefonisch contact wilt, kun je het beste even bellen met onze klantenservice via 0800-0402. Via het KPN Forum helpen we je graag via deze weg: het is een plek waar klanten met elkaar en met KPN in gesprek kunnen gaan. Dat doen we zoveel mogelijk in de openbaarheid en via deze weg, zodat meelezers ook iets aan besproken zaken hebben. 

Jha dat is goed ik zal sowieso even mijn gegevens invullen dan kunt u ook alvast meekijken of u iets kan vinden van mijn telefoon. 

Reputatie 7
Badge +20

Dank, @Applepro Zet je ook je 06-nummer, je klantnummer en het reparatienummer er nog even bij? 

Alles staat er als het goed is in !

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Applepro Ik zie dat je ondertussen ook contact hebt met onze klachtenafdeling. Ik was nog even nieuwsgierig wat hier uit is gekomen? 

Jha kopt ze hebben het as goed is terug gevonden alleen heb ik hun daar voor moeten bellen 

je verwacht toch na zo veel problemen zelf even contact met je opnemen 

maar ik heb hem nog niet terug dus ik wacht af 

maar overstappen zit er toch wel in of ik moet een keer goed gebeld worden met een excuus 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Applepro Dank voor je reactie. Goed om te horen dat je toestel terug lijkt te zijn. Ik begrijp heel goed dat je had verwacht dat je hier zelf niet meer achteraan had gehoeven. Dat is voor zover ik weet ook de normale gang van zaken. Het is bij jou dus anders gegaan? Ik wil met alle plezier nog even meekijken. Kun je me iets meer vertellen over hoe het contact is verlopen? 

Het contact was gewoon niet goed 

zowiezo omdat iedereen mij aansprak met ik weet niet  ik verbindt u door met een andere medewerken 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is niet fijn, inderdaad @Applepro en ik vind het jammer dat je die ervaring hebt gehad. Is er nog iets waar ik je bij kan helpen nu? 

Reageer