Beantwoord

Status van telefoon reparatie bij teleplan

• 10 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 190 keer bekeken

Ik volg de status van de reparatie van mijn telefoon al een tijdje en deze lijkt nu al 2 dagen stil te staan. Ik heb zelf nog geen contact kunnen krijgen wat de status nu is. Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Maaike_ 14 augustus 2017, 13:05

Goedemiddag D Smit, fijn te lezen dat het inmiddels gelukt is om in contact te komen met Teleplan.
Bij het inleveren van het toestel voor reparatie adviseren wij het aankoopbewijs direct mee te sturen, dit om te voorkomen dat je hem later alsnog toe moet sturen. Jammer te lezen dat jou dit niet bekend was.
Het bijwerken van de online status kan soms inderdaad even duren, dit heeft te maken met de werkzaamheden die Teleplan uitvoert (controleren toestel, beoordelen reparatiemogelijkheden). Uiteraard hoop ik met je mee op een goede afloop! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Ordernummer ********

Admin: ordernummer verborgen in verband met privacy
Heb zelf net wer gebeld met teleplan. Word er gezegd dat hij is opgestuurd naar LG en of ik even een vervangend aankoopbewijs wil regelen ivm aanspraak op garantie. Dit heb ik nu dus gedaan en deze gelijk doorgemailed. Jammer dat ze dit niet eerder hebben aangegeven. Nu hopen op een goede afloop.
Reputatie 4
Goedemiddag D Smit, fijn te lezen dat het inmiddels gelukt is om in contact te komen met Teleplan.
Bij het inleveren van het toestel voor reparatie adviseren wij het aankoopbewijs direct mee te sturen, dit om te voorkomen dat je hem later alsnog toe moet sturen. Jammer te lezen dat jou dit niet bekend was.
Het bijwerken van de online status kan soms inderdaad even duren, dit heeft te maken met de werkzaamheden die Teleplan uitvoert (controleren toestel, beoordelen reparatiemogelijkheden). Uiteraard hoop ik met je mee op een goede afloop! 🙂

Reageer