Beantwoord

Telefoon beschadigd: laten repareren?

  • 1 June 2019
  • 4 reacties
  • 1554 keer bekeken

Badge
Hallo , ik heb een Galaxy S8 Edge plus, waarvan zowel de achterkant als het beeldschermpje gebarsten zijn. Mijn abonnement loopt af eind van dit jaar, en dan kan ik een ander toestel nemen eventueel. Heeft het qua kosten zin om te repareren, of niet dus? Ik heb ook gehoord dat KPN een regeling heeft waarmee je je oude toestel eerder kan inruilen " to be refurbished" , maar ik kan dit nergens vinden meer. Alvast bedankt voor jullie advies hierin 🙂 Ron van der Mije
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 June 2019, 12:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @ronvandermije , binnen 4 maanden vóór einde contract kun je verlengen met een nieuw toestel.
Dus als jouw contract op 31-12-2019 is afgelopen kun je vanaf 1-9-2019 je contract verlengen met een nieuw toestel.
Badge
Beste Jan, dankjewel voor je snelle, en nuttige reactie. Ik ga die tijd in dat geval uitzitten, en dan voor de S10 plus.
Met vriendelijke groet, Ron van der Mije
Reputatie 7
Badge +30
Ha @ronvandermije, goede vraag! Als ik zo even Google, zie ik dat het ongeveer 200 euro kost. Dat vind ik zelf een behoorlijk bedrag. Echter: als je je toestel wilt verkopen nadat je een nieuwe hebt, is het misschien toch de overweging waard. Hoeveel je nog krijgt voor je Samsung, weet ik dan zo niet meteen om eerlijk te zijn.

Verder klopt het helemaal wat Jan zegt: 4 maanden voor het einde van je contract kan je al verlengen met een nieuw toestel. Wanneer dit precies kan, kan je gemakkelijk in MijnKPN zien.
Badge
Dankjewel Marcia, ben ik ook mee geholpen.👌