Beantwoord

Telefoon bon nodig

• 21 november 2018
  • 5 reacties
  • 131 keer bekeken

Graag zou ik willen weten hoe ik aan mijn bon kan komen want die ben ik kwijt geraakt en heb die nodig om mijn oordopjes en oplader tevervangen.

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Marina_ 21 november 2018, 18:07

Hoi Korgil, Ik kan je een vervangend aankoopbewijs sturen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, je 06- nummer incl. klantnummer(s)? Dan kan het voor je in orde maken. Stuur je hier weer een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Korgil, Ik kan je een vervangend aankoopbewijs sturen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, je 06- nummer incl. klantnummer(s)? Dan kan het voor je in orde maken. Stuur je hier weer een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
hi marina, ik heb alles al in gevuld alleen Heb ik niet gezien waar ik mijn telnr moet op geven ,

mijn NR is **********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt Korgil, Ik heb het aankoopbewijs gemaild. 🙂
Beste marina,

Dank je wel voor het opsturen nou ben ik naar de KPN winkel gegaan en moet mijn garantie bewijs hebben die ik toen met mijn telefoon had gekregen in de doos.
hoe kom ok aan deze.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Korgil, Ik heb hier contact over gezocht, normaal gesproken is een overeenkomst voldoende. Voor accessoires gelden er andere voorwaarden. Je hebt het originele aankoopbewijs (kassabon / leverbon) van het mobiele toestel nodig. Alleen jij hebt het origineel. Ik kan je daar niet aan helpen. Een kopie sturen heeft ook geen zin, de winkel zelf kan namelijk ook wel aan een kopie komen.

Reageer