Telefoon defect

  • 3 September 2020
  • 4 reacties
  • 118 keer bekeken

Badge

HULP<HULP<HULP<HULP<HULP<HULP<HULP<HULP<HULP<HULP<HULP<HULP<HULP<HULP<HULP

Onderwerp Samsung Galaxy A50

 

T,a,v Directeur van de KPN,

 

Geachte heer/mevrouw,

 

Een maand geleden is mijn telefoon *Nog geen jaar oud) stuk gegaan, volumeknopje defect, eerst een op advies van de KPNwinkel medewerker alles eraf gehaald, back-up gemaakt natuurlijk, terug naar fabrieks instelling gezet, opnieuw opgestart en volumeknopje deed het nog niet. Daarna via de KPNwinkel opgestuurd naar Teleplan te Zoetermeer. Via een KPNmederkster was mij min of meer toegezegd dat ik een nieuwe zou krijgen als hem bij Teleplan niet konden maken. Naar een paar weken kreeg te horen via Teleplan, dat mijn Telefoon afgekeurd was. Dus Teleplan stuurde mijn foon terug naar mij thuis. Dus ik naar de winkel voor dacht ik een nieuwe telefoon of wat er op lijkt.

 

Tot mijn grote verbazing kreeg ik geen andere of nieuwe, hoe zit dit? Nu zit ik met een Abonnement (incl. Telefoon)  met defecte telefoon waar ik wel voor betaal, ik vind zachtjes uitgedrukt erg on klantvriendelijk van u, hoe gaan we dit oplossen? Ik heb nu tijdelijk een toestel van een kennis mogen lenen tijdelijk, tot probleem de wereld is.

 

Ik ben dus erg teleurgesteld u bedrijf en bedrijfsvoering, ik ben heel me leven al klant bij u. Misschien kunt u over u hart strijken en mij een nieuw toestel aanbieden via de KPNwinkel te Roosendaal.

 

Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Met vriendelijke groet

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy (verplaatst naar profiel)
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


4 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hi @Ajaxforever, Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met mijn collega's en ik ben benieuwd of je inmiddels weet wat de situatie is. Wat ik teruglees is dat het toestel door Teleplan is afgekeurd op basis van schade. Dit valt dus niet onder de garantie. Ik weet niet precies wat er in de winkel gezegd is door mijn collega, maar mijn collega beslist niet of u een nieuwe telefoon krijgt of niet. Dat bepaalt Teleplan. Zij kijken of de schade onder de garantie valt of niet. Het onderzoek van Teleplan en de bevindingen daarvan zijn door Teleplan ook uitgelegd aan jou via de mail. Ik kan daarom niet veel meer voor je betekenen.   

Badge

Goedemiddag.

 

In de winkel hebben ze gezegd voordat ze mijn telefoon naar Teleplan stuurde dat het waarschijnlijk onder de garantie zou vallen, telefoon is nog geen jaar oud.

 

Ik heb van Teleplan helemaal niks gehaard, ik heb om een reparatie rapport gevraagd, Maar nog niet gehoord.

 

Misschien dat u hier achteraan kunt gaan?

 

Vind het een super slechte services van teleplan en van u kant, met alle respect hoor. Ben al jaren klant bij u. Ik betaal nu een abonnement met een defecte telefoon.

 

Met vriendelijke groet,

 

S.P. Mangnus

Admin edit: 06-nummer weggehaald i.v.m. privacy.

Reputatie 5
Badge +8

In dit geval heeft Teleplan geconcludeerd dat het niet onder de garantie valt. Wanneer het toestel door schade defect is, dan maakt het niet uit of het toestel een week oud is of een maand. Zonder verzekering kunnen wij je geen nieuw toestel geven. Ik snap dat dit heel zuur is, want een toestel is best prijzig natuurlijk. Misschien dat het daarom in de toekomst slim is om je toestel te verzekeren. Wanneer het toestel dan stuk gaat door schade, wordt dit wel gerepareerd of krijg je een nieuwe. 

Ik begrijp dat je nooit een mail van Teleplan hebt ontvangen. Ik lees echter terug dat je in de winkel hebt aangegeven dat je wel een mail van Teleplan hebt ontvangen waarin staat dat deze schade onder de garantie valt en dat mijn collega vroeg om die mail op te zoeken en mee te brengen/laten zien in de winkel. Heb je inderdaad deze mail van Teleplan gekregen, of heb je helemaal geen mail gekregen? Zou je jouw forumprofiel aan willen vullen met jouw e-mailadres en daarna heer weer een reactie willen plaatsen? Dan duik ik er nog een keer in. 

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb geen reactie meer van je gekregen en ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je! 

Reageer