Beantwoord

Telefoon gevonden

  • 25 April 2019
  • 7 reacties
  • 3201 keer bekeken

Ik heb een telefoon gevonden en ik zou hem graag naar de eigenaar terug geven. Niet alleen voor de telefoon maar ook omdat er een pasje bij zit. Ik kan niet meer in de telefoon en het simkaartje in een andere telefoon doen werkt ook niet helaas... kunnen jullie mij helpen hem terug te geven aan de eigenaar?
icon

Beste antwoord door Bart_ 26 April 2019, 12:11

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Een loffelijk streven, echter.....
Ook al kan KPN de simkaart identificeren, zullen ze dat jou niet (mogen) vertellen (Privacy!)

Rijksoverheid: Wat moet ik doen met een gevonden voorwerp?
Ik heb enige tijd geleden ook een telefoon gevonden op straat, aan de lader gehangen en afwachten tot er iemand belde, en iid.
Een iemand, niet mijn type, kwam 'm ophalen, hij was blij dat hij niet was gevonden door een (niet nader te noemen) van oorsprong buitenlands persoon want dan . . . .
Als ik dat geweten had dan had ik de telefoon naar de inzameling gebracht.
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb een telefoon gevonden en ik zou hem graag naar de eigenaar terug geven. Niet alleen voor de telefoon maar ook omdat er een pasje bij zit. Ik kan niet meer in de telefoon en het simkaartje in een andere telefoon doen werkt ook niet helaas... kunnen jullie mij helpen hem terug te geven aan de eigenaar?
Hallo @Reinhartt Enorm bedankt voor het melden hier. Je zult begrijpen dat ik inderdaad geen privégegevens kan en mag geven. Wat je wel kunt doen is de telefoon bij de gemeente inleveren, zoals RBxx voorstelt. Je kunt 'm ook bij één van onze winkels achterlaten, zodat wij er iets mee kunnen doen.

Ik heb een telefoon gevonden en ik zou hem graag naar de eigenaar terug geven. Niet alleen voor de telefoon maar ook omdat er een pasje bij zit. Ik kan niet meer in de telefoon en het simkaartje in een andere telefoon doen werkt ook niet helaas... kunnen jullie mij helpen hem terug te geven aan de eigenaar?Hallo @Reinhartt Enorm bedankt voor het melden hier. Je zult begrijpen dat ik inderdaad geen privégegevens kan en mag geven. Wat je wel kunt doen is de telefoon bij de gemeente inleveren, zoals RBxx voorstelt. Je kunt 'm ook bij één van onze winkels achterlaten, zodat wij er iets mee kunnen doen.

@Bart_ hallo, wat als U mijn gegevens geeft aan de eigenaar?
Hoi

Breng gevonden voorwerpen gewoon daar na toe waar ze thuis horen.
Politie bureau.

En als je dat niet wil breng het dan naar een KPN winkel.

Je zou er bijna iets van gaan denken , maar goed dat doe ik dan maar niet.
Reputatie 7
Badge +21
Breng gevonden voorwerpen gewoon daar na toe waar ze thuis horen.
Politie bureau.


Volgens:
  1. Rijksoverheid: Wat moet ik doen met een gevonden voorwerp?
  2. Politie: Gevonden/verloren voorwerpen
Is het antwoord: bij de gemeente.

"Wat u ook vindt: de gemeente is het juiste adres, niet de politie".
Ook goed.😇

Reageer