Beantwoord

Telefoon gevonden met Leids Ontzet

• 4 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 132 keer bekeken

Hallo allemaal,

ik heb in de nacht van 2 op 3 Oktober een telefoon gevonden met KPN als provider. Nu hoopte ik dat de eigenaar zelf het toestel zou zoeken via Google (daarom ook locatie aangezet), maar tot op heden heb ik niets vernomen.

Kunnen jullie mij een privébericht sturen zodat ik het imeinummer en dergelijke kan doorgeven? Er zit ook een pinpas in het hoesje, dus ik denk dat ik ook de naam van de eigenaar weet.

Alvast bedankt!

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 4 oktober 2018, 14:00

Hallo Oo0NijN0oO. Dank voor je bericht en wat vriendelijk dat je de eigenaar wilt helpen om zijn of haar telefoon en andere toebehoren terug te bezorgen! Te meer omdat er ook een pinpas (en wellicht dan ook andere pasjes) bij de telefoon zitten, zou ik je willen aanraden om de telefoon af te geven bij de gemeente. Dat is de standaard gang van zaken bij gevonden voorwerpen. Wat je ook kunt doen is bij één van onze winkels langs gaan, met de telefoon. Wellicht kan men daar ook iets betekenen. Nogmaals dank voor je bericht!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hallo Oo0NijN0oO. Dank voor je bericht en wat vriendelijk dat je de eigenaar wilt helpen om zijn of haar telefoon en andere toebehoren terug te bezorgen! Te meer omdat er ook een pinpas (en wellicht dan ook andere pasjes) bij de telefoon zitten, zou ik je willen aanraden om de telefoon af te geven bij de gemeente. Dat is de standaard gang van zaken bij gevonden voorwerpen. Wat je ook kunt doen is bij één van onze winkels langs gaan, met de telefoon. Wellicht kan men daar ook iets betekenen. Nogmaals dank voor je bericht!

Reageer