Beantwoord

Telefoon in winkel Haarlem, hoe krijg ik die terug

  • 15 April 2020
  • 33 reacties
  • 608 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste KPN

Ik heb precies hetzelfde probleem!

mijn telefoon zou in de winkel in Haarlem

liggen. Top dat jullie dit hebben opgelost voor 6p6fcdJX! Kunnen jullie mij ook helpen; mijn mobiel ligt al per 06.03 in de winkel!

groet

daniel

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 24 April 2020, 11:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Reputatie 1
Badge

KPN
Ik ben ten einde raad!
 ik probeer al enige tijd een klacht aan de grond te krijgen bij KPN echter ik krijg steeds NUL op het rekest!
Ik vul het online klachten formulier in dus zwart op wit naar KPN maar ik hoor niks. Inmiddels 6x gebeld met KPN 5x met de reparatie service desk en zojuist nog met het algemene nummer. De 6 medewerkers die ik gesproken heb hebben mij niet verder kunnen helpen noch hebben zij een registratie gemaakt van mijn klacht! Beste mensen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om een vrij simpele oplossing voor elkaar te krijgen; Mijn telefoon was kapot ik heb hem ter reparatie aangeboden in de KPN winkel, deze hebben hem doorgestuurd naar TELEPLAN, zij konden niet repareren en er werd dus een omruil voorgesteld die ik in werking heb gezet door deze te betalen. Daarop is een refurbished telefoon naar de kpn winkel terug gestuurd (zeggen ze) en die ligt daar nu nog...…… Waarom kan KPN niet zorgen voor een andere refurbisched telefoon voor mij. In deze Corona tijd is het heel erg vervelend met een niet up-to-date telefoon te moeten werken ( zoals ik nu genoodzaakt ben te doen). Vooral ook omdat ik als huisarts in thuis isolatie zit met een CVOVID-19 besmetting! Mijn man is ook besmet en ik zit met twee kinderen thuis.

hieronder de klacht de ik diende bij KNP:
Ik heb u al eerder een klacht gestuurd en daar GEEN reactie op gekregen. Ook heb ik inmiddels 5 keer naar de klantenservice gebeld en ben geen stap verder gekomen met mijn klacht of een oplossing hiervoor. Mijn mobiele telefoon heb ik aangeboden ter reparatie eind februari en deze is omgeruild ( nadat ik betaald heb!) en retour gestuurd aan de kpn winkel. Ik ben daarvan echter niet op de hoogte gebracht en moest er achter komen door zelf op onderzoek uit te gaan. Inmiddels bleek de KPN winkel in Haarlem gesloten. Mijn telefoon zou daar liggen en mij werd verzekerd dat de telefoon naar mijn huis adres zou worden verzoden, dat is nu ruim 2 weken geleden tegen mij gezegd. Dit is echter NIET gebeurt! Ik zit zonder deugdelijke telefoon en als huisarts is dat in deze tijd niet te doen! Ik heb tot nu toe rustig afgewacht zoals uw collegas mij zeiden te doen maar we zijn een maand verder en ik heb niks! geen telefoon, geen bevestiging van mijn klacht, geen registratie van mijn probleem. Wie gaat dit oppakken? hopelijk eindelijk iemand te kunnen spreken die dit gaat oplossen met mij. 

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Tips zijn welkom. Ik ben radeloos hierin!

groeten, 
daniel barten, huisarts thuis met COVID-19!

Hoi @BartenTolhuijsen . Welkom op het forum.

Wat een akelige situatie. Als ik het allemaal goed begrijp is het toestel afgeschreven en ligt er nu een vervangend toestel ergens in een KPN winkel?

Ons gemeenschappelijk doel zou dus zijn om dat toestel bij jullie thuis te krijgen? Ik wil daar graag mijn best voor doen alhoewel ik nog niks kan beloven. Daarvoor moet ik de situatie beter begrijpen.

Kun jij je profiel aanvullen en dan hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +30

Welkom, @BartenTolhuijsen, ik kan je inderdaad helpen. Vul je forumprofiel in met adresgegevens, je naam, en je mobiele klantnummer of 06. Zet daarnaast in het veld ‘persoonlijke opmerking’ het reparatienummer en het merk & type + imeinummer van je telefoon. Reageer hier weer als je dat gedaan hebt, dan pak ik dit voor je op.

Reputatie 1
Badge

Zojuist gedaan 👍🏾

Bij eerder contact met de klantenservice bleek er een afwijkende IMEI te zijn geregistreerd bij jullie tov mijn “status van reparatie”

Reputatie 1
Badge

Gegevens ge-update en ik zie ook dat u in twee topics op mij gereageerd heeft. Fijn dat er nu serieus gekeken wordt.

daniêl

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie het inderdaad. Lijkt erop dat ze de imei's van je huidige en je vorige toestel door elkaar hebben gehaald. Zou geen probleem moeten zijn verder. Ik heb dit uitgezet bij de collega's van de winkels. Je hoort van me zodra ik van hen hoor. 

 

Edit: ik zie nu dat je ook al een ander topic had. Die heb ik, voor het overzicht, nu even samengevoegd met dit topic zodat Erwin en ik niet allebei hier mee bezig zijn

Reputatie 1
Badge

@erik top en oplettend van je

dank dat het nu in 1 topic blijft!

ik heb mijn hoop op je gevestigd; so far so good 🤞🏼

Groet

daniël

Reputatie 7
Badge +30

So far so good, inderdaad. Ik heb de eerste reacties inmiddels binnen. Probleem met de winkel in Haarlem is dat deze in verbouwing zit waarbij op dit moment asbest sanering wordt uitgevoerd. Wat betekent dat we ook niet in de winkel kunnen gaan kijken of het toestel daar nog is. Er wordt nu overlegd wat we kunnen doen om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Ik kom er dan ook weer bij je op terug zodra ik meer weet!

Tja, er zijn TWEE winkels van KPN in Haarlem. Wie verzint het nou dat die ALLEBEI nu dicht zijn? Er kan er toch wel ééntje open zijn met plexiglasschermen? Jeetje. Met het nu zeer uitgedunde dienstregeling van het o.v. en verder alleen een fiets is dat … klote. V.u. mijn woonplaats. De (2) dichtstbijzijnde nu Alkmaar en Amsterdam - Duivendrecht. Dat fiets je niet ff.

Gelukkig heb ik op 12 minuten fietsen een Mediamarkt. Dan maar daar heen.

Reputatie 7
Badge +30

@BartenTolhuijsen, ik heb een update, en goed nieuws. Omdat we dus zelf ook niet in de winkel terecht kunnen, en dit al zo lang loopt, gaan we je een vervangend toestel aanbieden. Die je dan thuisgestuurd krijgt. Er wordt hiervoor vanuit KPN telefonisch contact met je opgenomen. Wanneer dat precies is weet ik op dit moment nog niet, maar zal in ieder geval deze week zijn. Als ik hier meer duidelijkheid over heb laat ik het nog even weten. 

 

 

 

Peter, we hebben ervoor gekozen om alleen de KPN XL winkels (met een of twee uitzonderingen) open te doen. Die zitten, helaas, niet zo gelijkmatig verdeeld over het land. Het is even afwachten hoe de richtlijnen vanuit de overheid verder gaan voor we een besluit kunnen nemen over wijzigingen in het huidige winkelbeleid.

Oh. En de KPN XL (?) winkel dan op industrieterrein Waarderpolder bij de PTT toren? Of bestaat die niet meer? @Erik_ 

Want én smartphone én nieuwe sim én aanpassing abonnement is me te lastig via internet.

Reputatie 7
Badge +30

Je kunt via kpn.com/winkels kijken welke er precies open zijn. 

Voor 't gemak, een kaartje:

De onderste is Heerlen, ik kreeg het net niet allemaal fatsoenlijk samen in beeld

 

 

I, know. Maar niet te fietsen van af mijn woning. Dus toedeledoki KPN winkels.

Reputatie 1
Badge

@Erik_  dat is super fijn nieuws, eindelijk komen we ergens, ill keep my fingers crossed :fingers_crossed_tone3: .

alvast dank voor je inspanningen!

groeten

daniel

Reputatie 7
Badge +30

@BartenTolhuijsen, ik heb een update, en goed nieuws. Omdat we dus zelf ook niet in de winkel terecht kunnen, en dit al zo lang loopt, gaan we je een vervangend toestel aanbieden. Die je dan thuisgestuurd krijgt. Er wordt hiervoor vanuit KPN telefonisch contact met je opgenomen. Wanneer dat precies is weet ik op dit moment nog niet, maar zal in ieder geval deze week zijn. Als ik hier meer duidelijkheid over heb laat ik het nog even weten. 

 

Ik heb inmiddels van de winkelcollega's begrepen dat er contact is geweest en dat je akkoord bent met het aangeboden toestel. Fijn om te horen. Deze zul je dan ook zo snel mogelijk thuis gestuurd krijgen :)

Reputatie 1
Badge

@Erik_  dat klopt.

nu nog even fingers crossed wanneer deze telefoon bij mij aankomt want opnieuw heb ik geen email bevestiging oid gekregen helaas. Ik zal het je laten weten.

groet

daniël

Reputatie 1
Badge

@Erik_ 

ik ben inmiddels meer dan een week geleden gebeld dat mij een vervangend toestel zou worden toegezonden. Behalve dat telefoontje heb ik geen enkele andere bevestiging ontvangen dat er daadwerkelijk een telefoon mijn kant op is verzonden. Inmiddels 8 weken gelden begon dit alles en nog zit ik zonder fatsoenlijke telefoon.

Kun jij nog eens uitzoek waarom het nu nog steeds niet rond is? Ik word er moedeloos van.

groet

daniël

Reputatie 7
Badge +17

@BartenTolhuijsen Dat meen je niet! Erik is even met verlof, dus ik help je even verder. Het toestel zou na ontvangst meteen doorgestuurd worden, al heb ik geen idee waar hij nu ligt. 
We mogen er toch vanuit gaan dat het toestel minstens op voorraad was voordat ze het aanbod deden:see_no_evil: .

Ik heb erachteraan gemaild met het verzoek ons en vooral jou op de hoogte te brengen van de status! Liever directe communicatie dan indirecte communicatie als je het mij vraagt. Je hoort dus van ons.

Reputatie 1
Badge

@Lisa dank je wel!

de directe communicatie is iets waar ik steeds op hoopte. Ik kreeg een Iphone XR aangeboden omdat mijn eigen telefoon niet op voorraad was dus ik ging uit van vlotte afhandeling nadien. 

Super bedankt dat je het oppakt! Ik ben echt een beetje radeloos zo langzamerhand.

to be continued.…

groet

daniël

Reputatie 7
Badge +30

@BartenTolhuijsen, ik heb bericht gekregen dat het toestel inmiddels naar je verstuurd zou zijn. Heb je hem al binnen? Anders ga ik nog even achter een track en trace aan. 

Reputatie 1
Badge

@Erik_ @Lisa ,

ik heb nog niks ontvangen. Ook geen mail bevestiging of track & trace.

graag dus nogmaals je actie Erik.

groeten

daniël

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb een track & trace voor je, @BartenTolhuijsen! Die stuur ik je even in privébericht. Het toestel wordt, zoals het er nu uitziet, morgenochtend bezorgd.

Reputatie 1
Badge

@erik en lisa

hartrlijk dank voor jullie inspanningen.

inmiddels heb ik mijn telefoon!

groet

daniël

Reputatie 7
Badge +30

Super, goed om te horen! Dank dat je het nog even hebt laten weten :)

Reputatie 1
Badge

@Erik_ 

ik heb mijn telefoon ontvangen maar ik heb er nu alweer problemen mee. Het is mij onduidelijk hoe het nu zit met mijn garantie. Ik heb een nieuwe Xr gekregen ( tenminste ik heb natuurlijk wel voor de eerdere omruil betaald). Via de klantenservice kom ik ( wederom) niet verder, apple probeert mij te helpen via coolblue maar er is onduidelijkheid over de garantie. Ik heb de telefoon dan wel in mijn bezit maar ik heb geen aankoop bewijs of ook maar een mailtje dat bevestigd dat Teleplan/KPN mij deze nieuwe Xr heeft toegezonden. wat is de status van mijn garantie? Kan ik niet iets van een bevestiging ontvangen dat deze telefoon mij toebehoort en hoe de garantie verloopt?

kun je mij weer helpen je hebt mij vorige keer zo ontzettend goed geholpen dat ik hoop dat je ook dit voor mij kunt ontrafelen.

groet

daniel