Vraag

telefoon niet gevallen

  • 13 September 2020
  • 2 reacties
  • 93 keer bekeken

Mijn telefoon is niet gevallen of andere dingen mee gebeurd. Hij ging des morgens nog normaal ,maar naar een paar uur niet meer ,valt dat onder de garantie? Daar mijn telefoon niet meer aan gaat en ik pass een jaar die heb ,mijn abonnement is 2 jaar ,zal ik graag weten willen wat er aan de hand is


2 reacties

Hallo @Astrid fermont even met de telefoon en de aankoopbon naar de winkel gaan waar je deze gekocht hebt.

Als de telefoon binnen de garantie valt en de herstelling ook gaat het je niets kosten.

Als je de telefoon online bij KPN gekocht hebt even naar de dichtstbijzijnde KPN-winkel gaan.

 

 

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @Astrid fermont 

Balen dat er een probleem is met je toestel. Of een defect onder de garantie valt, is vanaf afstand niet met 100% zekerheid te zeggen. Er kunnen ook niet direct zichtbare schades zijn, bijvoorbeeld veroorzaakt door eerder contact met water. De reparatieservice zal na onderzoek van het toestel aan de hand van het garantiebeleid van de fabrikant vaststellen of het defect al dan niet onder de fabrieksgarantie valt.

Ik raad je aan om je toestel een harde reset te geven, hoe dit moet verschilt per merk/type toestel. Lost dit het niet op, dan kan je je toestel zoals @JanD aangeeft via de winkel of online ter reparatie aanbieden. Mocht het defect niet onder de fabrieksgarantie vallen, dan krijg je vooraf een prijsopgave voor het laten uitvoeren van de reparatie. 

Reageer