Beantwoord

telefoon opgestuurd naar 2400 vb

  • 17 December 2020
  • 3 reacties
  • 394 keer bekeken

Hey goeiemiddag ik heb van kpn toestel verzekeringen een retour envelop gekregen om mijn Samsung te retourneren  en daar stond blijkbaar een verkeerd adress op 2400 vb stond daarop n nu moet ik alsnog 800 euro betalen  voor de telefoon omdat hij niet geretourneerd k is zogenaamd mijn vraag is ligt die telefoon daar en kan ik die terug krijgen 

Mvg rody van groen 

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 December 2020, 10:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rpdyvangroen89 ,

Dit is het retouradres van KPN : 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

 

Het kan zijn dat de brief van KPN Verzekeringen gestuurd is op het moment dat jouw telefoon nog niet bij KPN in Alphen aan de Rijn geregistreerd was.  

Reputatie 7
Badge +17

@Rpdyvangroen89 het kan inderdaad zijn dat zoals door @Noordzee is aangegeven dat de berichten elkaar gekruist hebben. Heb je ondertussen een ander antwoord gehad? Anders zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en te laten weten wanneer je dit gedaan hebt. Dan kan ik een onderzoek voor je laten instellen. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rpdyvangroen89 ,

Dit is het retouradres van KPN : 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

 

Het kan zijn dat de brief van KPN Verzekeringen gestuurd is op het moment dat jouw telefoon nog niet bij KPN in Alphen aan de Rijn geregistreerd was.  

@Rpdyvangroen89 

Nog iets gehoord van KPN?