Beantwoord

Telefoon start niet meer op

Mijn Nokia Lumia 800, die ik nog geen 3 maanden heb, is dood. Het wil niet meer opstarten en laden. Dit probleem had ik eerder gehad, maar op de forums van Nokia bleek een hard reset vaak de uitkomst. Dat had het probleem eerder opgelost, maar is verre van ideaal. Dit keer echter, wil het niet meer lukken. Wat ik ook probeer, het wil niet opstarten of laden. Erg frustrerend natuurlijk. Helemaal als Nokia van dit probleem op de hoogte is en er een update voor uitgebracht had. Die update heb ik er dus al een tijd op staan, maar toch wil die niet laden.

Ik was dus even langs de KPN winkel gegaan en het te laten repareren. Blijkt dus dat ik de pakbon mis. Ik heb wel mijn orderbevestiging en mijn abonnement + aankoopinformatie staan gewoon in de database van KPN. Maar dat was blijkbaar niet genoeg. Ik zit nu, in minder dan 3 maanden, met een defecte telefoon + duur abonnement. Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Jim1987 21 februari 2012, 12:17

Word inmiddels al geholpen. Hopelijk komt het allemaal nog goed. Bedankt Menno

Bekijk origineel

2 reacties

Word inmiddels al geholpen. Hopelijk komt het allemaal nog goed. Bedankt Menno

Reputatie 5
Badge +6
 Beste Jim1987,

Kunt u in een privé-bericht uw klantgegevens en emailadres sturen? Ik kijk graag of ik voor u het ondertekende contract en verdere informatie kan opvragen.

Hier staat vermeld hoe u een privé-bericht kunt sturen.

Met vriendelijke groet,

Menno

Reageer