Telefoon weg voor reparatie

  • 20 februari 2012
  • 3 reacties
  • 9971 keer bekeken

Ik heb mijn HTC Desire HD opgestuurd voor reparatie.

Nu staat de status van e-repair op verzonden naar derden.

Hier staat een afhandelingstijd van 2 tot 3 weken bij.

Volgens het KPN personeel zou het opsturen van de telefoon 10 dagen duren.

De telefoon is nu ondertussen 10 dagen weg en volgens mij is er nog neits gerepareerd.

Ik heb de telefoon hard nodig en vond het al erg jammer dat ik geen vergelijkbare smartphone aangeboden kreeg als leentelefoon. nu wordt de 10 dagen grens overschreden en ik heb mijn telefoon eigenlijk gewoon hard nodig.

Hoe lang gaat dit nu nog duren?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste jeffcaba,

Heeft u de mobiele telefoon inmiddels weer terug?

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Ja de telefoon is inmiddels weer in mijn bezit.

Wel jammer dat dit zo lang moest duren en het winkelpersoneel erg asociaal reageert als je er naar vraagt in de winkel.

Ik denk niet dat ik mijn abonnement nog zal verlengen bij KPN.

Reputatie 7
Badge +3
Beste jeffcaba,

Erg spijtig om te horen dat u niet op een plezierige manier bent geholpen in de winkel, ik zal uw signaal doorzetten naar de betreffende afdeling.

Mocht u alsnog overwegen om met KPN verder te gaan zou ik u graag van dienst willen zijn en zien wat ik voor u kan betekenen. In dat geval verzoek ik u via een privebericht uw klantnummer en mobiele nummer toe te zenden.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer