Beantwoord

Telefoonscherm kapot, onduidelijkheid aanvraag reparatie

  • 19 April 2021
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Hallo,

Mijn telefoonscherm is kapot na val. Ik kan niets meer zien. Wel is web whatsapp te bereiken via mijn laptop. Ik vind het erg vervelend en weet niet wat ik moet doen. De reparatie service van kpn vraagt om allerlei codes en het is een samsung a50 en dit toestel staat niet eens meer in het lijstje van type telefoons voor aanmelding. Hoe kom ik met de juiste persoon in aanraking?

 

Groet,

Isabelle  

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 April 2021, 12:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @Isabelle_belt . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je toestel stuk is. Heb je nog garantie of een verzekering via ons?

Het meest praktisch is om een afspraak te maken bij een winkel in de buurt. https://www.kpn.com/zakelijk/service/xl.htm#/

Als er geen garantie meer is kun je uiteraard ook een reparatieshop in jouw omgeving overwegen.Â