Beantwoord

Teleplan

Toon eerste bericht

43 reacties

Hallo , vandaag dus opeens mijn mobiel ontvangen. Scherm is kapot en mijn oplaadpunt amper gerepareerd. Lekkere gang van zaken zo , ik ga hoe dan ook stappen ondernemen en ik ga het hier sowieso niet bij laten zitten. Als je zo met je klanten omgaat , verdien je ook niet om goede recensies te krijgen. Gegroet Branco de Man
En ik ga hier geen euro voor betalen , die kan je alvast opschrijven. Wel apart dat mijn scherm wat te maken heeft met mijn oplaadpunt , ze verzinnen allemaal dingen om mijn telefoon niet onder garantie te repareren. Snap dat je als iemand van KPN zijnde niet Teleplan wil afkraken. Maar je zou ook je trouwe klanten kunnen helpen wat je dus totaal niet doet.
Reputatie 7
Branco_reelande schreef:

Hallo , vandaag dus opeens mijn mobiel ontvangen. Scherm is kapot en mijn oplaadpunt amper gerepareerd. Lekkere gang van zaken zo , ik ga hoe dan ook stappen ondernemen en ik ga het hier sowieso niet bij laten zitten. Als je zo met je klanten omgaat , verdien je ook niet om goede recensies te krijgen. Gegroet Branco de Man

Ik geef je groot gelijk. Blij dat ik geen telefoon bij KPN afneem en naar aanleiding van topics als deze denk ik ook dat ik dat nooit zal gaan doen.

Is het scherm nog verder kapot dan toen je de telefoon aanleverde?
Vooral dit vind ik opmerkelijk. In dit geval zijn dat onder andere het scherm, de achterliggende componenten en monteurskosten. Alles wat binnen de garantie viel, zoals bijvoorbeeld het oplaadpunt, is wel gewoon kosteloos gerepareerd en staat (daarom) niet op de prijsopgave. . Maar mijn oplaadpunt zou toch al gerepareerd zijn?
Reputatie 7
Is het scherm nog verder stuk gegaan bij die "reparatie"?
Wat stond er nu letterlijk als reden voor die kosten in de terugkoppeling die je van Teleplan had ontvangen?
Heb je een rechtsbijstandverzekering?
wjb schreef:

Wat stond er nu letterlijk als reden voor die kosten in de terugkoppeling die je van Teleplan had ontvangen?

. Onjuist gebruik was de reden , dat zou ik aan mijn ouders moeten vragen woon namelijk nog thuis. Wat zou ik daarmee kunnen bereiken?
Reputatie 7
Branco_reelande schreef:

wjb schreef:

. Onjuist gebruik was de reden , dat zou ik aan mijn ouders moeten vragen woon namelijk nog thuis. Wat zou ik daarmee kunnen bereiken?

Dan zou je die rechtsbijstandverzekering kunnen aanspreken om een proces tegen KPN te beginnen zodat het oplaadpunt van jouw telefoon alsnog kostenloos gerepareerd wordt.
Tevens kan je dan eenvoudiger KPN aansprakelijk stellen voor de schade die door Teleplan aan het scherm van jouw telefoon is toegebracht.
Het klopt toch dat jouw scherm nog verder stuk gegaan is bij die "reparatie"?
wjb schreef:

Branco_reelande schreef:

wjb schreef:

Dan zou je die rechtsbijstandverzekering kunnen aanspreken om een proces tegen KPN te beginnen zodat het oplaadpunt van jouw telefoon alsnog gerepareerd wordt.
Tevens kan je dan eenvoudiger KPN aansprakelijk stellen voor de schade die door Teleplan aan het scherm van jouw telefoon is toegebracht.
Het klopt toch dat jouw scherm nog verder stuk gegaan is bij die "reparatie"?

. Ja klopt zijn zelfs stukjes uit nu. Bedankt voor de tip trouwens!
Reputatie 7
Badge +25
Hallo Branco, wat vreemd. Ben je uiteindelijk niet akkoord gegaan met de prijsopgave? Of heb je helemaal geen contact meer gehad met Teleplan? Als je niet akkoord gaat met de prijsopgave dan stuurt men het toestel ongerepareerd terug.

Heb je op e-repair.nl nog de foto's bekeken? Daar zaten al flinke barsten in, dat viel niet onder de garantie, omdat die er niet zomaar in komen natuurlijk.

In mijn eerdere bericht had ik het over: oplaadpunt is kosteloos gerepareerd, dit moet natuurlijk wordt kosteloos gerepareerd zijn. We repareren sowieso niets zonder dat er akkoord gegaan is met de prijsopgave. Sorry voor de verwarring in dezen.

De heren verwijzen je naar je rechtsbijstand, daar kan je naar toe. Maar wat je eerst kunt proberen is om 'gewoon' een klacht in te dienen via KPN. Als je dat wilt, kan ik de klachtenafdeling een mail sturen voor je. Zij nemen dan contact met je op hierover.
Marcia_ schreef:

Hallo Branco, wat vreemd. Ben je uiteindelijk niet akkoord gegaan met de prijsopgave? Of heb je helemaal geen contact meer gehad met Teleplan? Als je niet akkoord gaat met de prijsopgave dan stuurt men het toestel ongerepareerd terug.

Heb je op e-repair.nl nog de foto's bekeken? Daar zaten al flinke barsten in, dat viel niet onder de garantie, omdat die er niet zomaar in komen natuurlijk.

In mijn eerdere bericht had ik het over: oplaadpunt is kosteloos gerepareerd, dit moet natuurlijk wordt kosteloos gerepareerd zijn. We repareren sowieso niets zonder dat er akkoord gegaan is met de prijsopgave. Sorry voor de verwarring in dezen.

De heren verwijzen je naar je rechtsbijstand, daar kan je naar toe. Maar wat je eerst kunt proberen is om 'gewoon' een klacht in te dienen via KPN. Als je dat wilt, kan ik de klachtenafdeling een mail sturen voor je. Zij nemen dan contact met je op hierover.

Dat zou ik wel graag willen ja dat u een klacht indient. Ik kreeg geen mails meer terug van Teleplan nadat u mij berichten erover stuurde en opeens werd die teruggestuurd.
Reputatie 7
Badge +25
Vreemd. Daar bel ik dan maandag ook even achteraan. Ik heb namelijk nu geen idee wat ze verder voor je gaan doen.. De klacht is ingediend, je moet hierover binnen 5 werkdagen bericht krijgen. Laat je ons nog even weten wat eruit gekomen is?
Marcia_ schreef:

Vreemd. Daar bel ik dan maandag ook even achteraan. Ik heb namelijk nu geen idee wat ze verder voor je gaan doen.. De klacht is ingediend, je moet hierover binnen 5 werkdagen bericht krijgen. Laat je ons nog even weten wat eruit gekomen is?

. Absoluut , bedankt voor u hulp tot nu toe. U kan er ook niks aan doen dat begrijp ik.
Reputatie 7
Badge +25
Geen probleem, bedankt voor je begrip! Ik kan er inderdaad vrij weinig aan doen, maar praat nu natuurlijk wel namens KPN. Je frustratie is heel logisch, dus hopelijk loopt het alsnog naar je tevredenheid af. Voor nu alvast een fijn weekend gewenst!
Reputatie 7
Badge +25
Een dag te laat, maar ik heb even navraag gedaan bij Teleplan en ze hebben het toestel inderdaad ongerepareerd teruggestuurd. Mijn collega daar zei dat dat automatisch gebeurt als er niet gereageerd wordt op de prijsopgave. Heb je al een reactie op je klacht gehad van ons?
Marcia_ schreef:

Een dag te laat, maar ik heb even navraag gedaan bij Teleplan en ze hebben het toestel inderdaad ongerepareerd teruggestuurd. Mijn collega daar zei dat dat automatisch gebeurt als er niet gereageerd wordt op de prijsopgave. Heb je al een reactie op je klacht gehad van ons?

. Nee tot nu toe nog niks gehoord...
Reputatie 7
Badge +25
Wacht het nog even af. Mochten we maandag nog niets gehoord hebben, ga ik er opnieuw voor je achteraan!
Reputatie 7
Badge +25
Ha Branco, ik zie dat mijn collega je inmiddels 2 keer geprobeerd heeft te bellen. Dat lijkt nog niet gelukt. Hij probeert het vandaag rond 13 uur nog eens. Ben je dan in de gelegenheid om op te nemen? Als een ander tijdstip je vandaag beter uitkomt, laat je het me dan weten? Ik geef dit dan door!
Reputatie 7
Badge +25
Beste Branco, mijn collega heeft je niet kunnen bereiken. Hij heeft een e-mail gestuurd, begrijp ik? Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding daarvan, staat in de e-mail ook vermeld hoe je contact met ons op kan nemen.

Reageer