Teleplan e-repair: geen ontwikkeling

  • 26 oktober 2013
  • 2 reacties
  • 4845 keer bekeken

Goedendag, 

Ik post mijn vraag hier als een nieuwe topic aangezien ik niet verder kom. 

Ik heb - ca 3 weken gelden - contact opgenomen met e-repair omdat mijn Sensation XE kapot is.

Afspraak voor het omruilen en ophalen van mijn telefoon waren zeer voorspoedig gemaakt en de volgende dag is mijn kapotte telefoon opgehaald. De dag er op is deze ingeboekt als "ontvangen in servicecentrum".

Inmiddels is de status van de reparatie van mijn telefoon nu inmiddels al bijna 3 weken op "ontvangen in servicecentrum", maar er gebeurd verder niks (in ieder geval voor mij niet zichtbaar). 

Is er een manier om er achter te komen of mijn telefoon uberhaupt al onderzocht is of dat deze nog ergens op een stapel ligt?

Ik hoor graag jullie reactie(s) 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Neem contact op met de helpdesk op werkdagen tussen 0800-0105 en zij kunnen voor u contact opnemen met het reparatiecentrum om een navraag te doen van de huidige status van de reparatie :)

Dank je. Dit ga ik doen. :catvery-happy:

Reageer