Beantwoord

toestel herkent simkaart niet

  • 11 juni 2015
  • 9 reacties
  • 10772 keer bekeken

Nou hier nog een keer dan, ben er helemaal klaar mee.

Aan de lijn hangen met kpn levert geen oplossing op. Wordt doorverwezen naar een winkel. (Wat voor nu heeft het dan om alles thuis opgestuurd te krijgen om daarna voor probleemoplossingen naar een winkel te gaan, dan had ik meteen wel naar een winkel geweest)

Enkele jaren geleden hadden ze al een keer een verkeerd abbonement bij mij afgesloten. Ik kwam er pas na enkele maanden achter (ja niet iedereen gaat alles controleren). Toen zeiden ze al dat er niks meer aan te doen was omdat het te lang geleden was. Ik had mij voorgenomen nooit meer bij Kpn wat af te sluiten daardoor. In ieder geval toch weer gedaan.

Heb nu problemen met mijn telefoon en ik werk 6 dagen in de week, wanneer zou ik naar een winkel moeten. Mijn telefoon blijft aangeven dat de simkaart niet wordt herkend. (En NEE het ligt niet aan mijn simkaart) Samsung s4

Na bellen met de "klanten"service wordt ik doorverwezen naar een winkel van hun. Ik heb daar echt geen tijd voor, sommige mensen moeten ook werken en brood op de plank brengen. Wanneer zou ik naar een winkel moeten als ik 6-7 dagen per week werk?

Ik ben er echt helemaal klaar mee. Als er iets af te sluiten is voor ze zijn ze er als de kippen bij maar als ik een probleem heb dan wordt ik niet geholpen. Lekker makkelijk van de klantenservice mij doorverwijzen naar een winkel, daar had ik zelf ook wel op kunnen komen, wtf man. Oh ja, dat was nadat ik al 5 minuten door een systeem aan het kutten was en toen ik aan de beurt was moest ik heel even iemand te woord staan. De vrouw van de klantenservice zei dat ze aan de lijn zou wachten en hing na 30 seconden al gewoon op !!!!!!! Kon ik weer opnieuw gaan beginnen !!!

Woedend. Doe er wat aan ! Gewoon dat ik mijn telefoon kan opsturen of kom m maar halen. Los het in ieder geval op, als ik zo met mijn klanten zou omgaan dan zou ik binnenkort in een uitkering zitten ofzo. Dit kan echt niet !

*Admin: je andere topic samengevoegd met deze.

icon

Beste antwoord door Marcia_ 12 juni 2015, 13:52

Hallo Barato,

Welkom op het forum. Ik kan me je frustratie goed voorstellen en ga je met je vragen en probleem helpen! 

Allereerst het toestelprobleem. Het is voor onze klanten inderdaad niet altijd mogelijk om bij onze winkels langs te gaan. Daarom is er ook een mogelijkheid om het toestel per post naar ons op te sturen. Hou er rekening mee dat, als je geen aankoopbewijs meer hebt, het toestel helaas niet onder de garantie kan worden gerepareerd. Je krijgt dus een prijsopgave waar je akkoord mee dient te gaan (of niet, dan krijg je het toestel ongerepareerd terug). Ik kan je jammer genoeg niet meer van een kopie van het aankoopbewijs voorzien, omdat deze bij een verlenging maar tot 6 maanden opvraagbaar is. 

Wellicht kan je ook met Samsung zelf contact opnemen en kunnen zij het zonder aankoopbon wel onder de garantie repareren, dat durf ik niet te zeggen. 

Ten tweede kan je de mails over onze badges uitschakelen. Dit doe je door bij meldingsinstellingen aan te geven dat je 'nooit' mail wenst als je een badge hebt ontvangen. 

Hopelijk heb ik enige frustratie weg kunnen nemen door het beantwoorden van je vragen. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. 

Bekijk origineel

9 reacties

Aan de lijn hangen met kpn levert geen oplossing op. Wordt doorverwezen naar een winkel. (Wat voor nu heeft het dan om alles thuis opgestuurd te krijgen om daarna voor probleemoplossingen naar een winkel te gaan, dan had ik meteen wel naar een winkel geweest)

Enkele jaren geleden hadden ze al een keer een verkeerd abbonement bij mij afgesloten. Ik kwam er pas na enkele maanden achter (ja niet iedereen gaat alles controleren). Toen zeiden ze al dat er niks meer aan te doen was omdat het te lang geleden was. Ik had mij voorgenomen nooit meer bij Kpn wat af te sluiten daardoor. In ieder geval toch weer gedaan.

Heb nu problemen met mijn telefoon en ik werk 6 dagen in de week, wanneer zou ik naar een winkel moeten. Mijn telefoon blijft aangeven dat de simkaart niet wordt herkend. (En NEE het ligt niet aan mijn simkaart) Samsung s4

Na bellen met de "klanten"service wordt ik doorverwezen naar een winkel van hun. Ik heb daar echt geen tijd voor, sommige mensen moeten ook werken en brood op de plank brengen. Wanneer zou ik naar een winkel moeten als ik 6-7 dagen per week werk?

Ik ben er echt helemaal klaar mee. Als er iets af te sluiten is voor ze zijn ze er als de kippen bij maar als ik een probleem heb dan wordt ik niet geholpen. Lekker makkelijk van de klantenservice mij doorverwijzen naar een winkel, daar had ik zelf ook wel op kunnen komen, wtf man. Oh ja, dat was nadat ik al 5 minuten door een systeem aan het kutten was en toen ik aan de beurt was moest ik heel even iemand te woord staan. De vrouw van de klantenservice zei dat ze aan de lijn zou wachten en hing na 30 seconden al gewoon op !!!!!!! Kon ik weer opnieuw gaan beginnen !!!

Woedend. Doe er wat aan ! Gewoon dat ik mijn telefoon kan opsturen of kom m maar halen. Los het in ieder geval op, als ik zo met mijn klanten zou omgaan dan zou ik binnenkort in een uitkering zitten ofzo. Dit kan echt niet !

Ik heb trouwens niet eens een bon meer, dus hoe gaan wij dat oplossen? Mijn telefoon kreeg ik bij het abbonement een jaar geleden en ik heb er 2 jaar garantie op.!

Ik heb trouwens niet eens een bon meer. Dus hoe gaan wij dit oplossen? Ik kreeg het toetsel bij het abbonement een jaar geleden. Ik heb er 2 jaar garantie op !

Mocht dit niet netjes opgelost worden tieft ik dat ding de deur uit, koop een losse en geen enkel product van jullie komt ooit nog bij mij erin !

En ik zit niet op die mailtjes te wachten van gefeliciteerd je hebt een badge verdient ofzo (ik weet geeneens wat dat is en zit er niet op te wachten) ! GVD man los liever mijn probleem op in plaats van mij te zitten spammen !

Ik heb niet om jullie mailtjes gevraagd ! Los mijn probleem op !

En ik zit niet op die mailtjes te wachten van gefeliciteerd je hebt een badge verdient ofzo (ik weet geeneens wat dat is en zit er niet op te wachten) ! GVD man los liever mijn probleem op in plaats van mij te zitten spammen !

Ik heb niet om jullie mailtjes gevraagd ! Los mijn probleem op !

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Is het probleem dat uw telefoon uw simkaart niet herkent? 

Heb u de simkaart in een andere telefoon geprobeerd, of een andere simkaart in uw telefoon? 

Zo ja, wat is hiervan het resultaat?

De telefonische klantenservice is inderdaad niet al te slim

Robin

Ja tuurlijk heb ik dat geprobeerd. En het ligt niet aan mijn simkaart. 

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Barato,

Welkom op het forum. Ik kan me je frustratie goed voorstellen en ga je met je vragen en probleem helpen! 

Allereerst het toestelprobleem. Het is voor onze klanten inderdaad niet altijd mogelijk om bij onze winkels langs te gaan. Daarom is er ook een mogelijkheid om het toestel per post naar ons op te sturen. Hou er rekening mee dat, als je geen aankoopbewijs meer hebt, het toestel helaas niet onder de garantie kan worden gerepareerd. Je krijgt dus een prijsopgave waar je akkoord mee dient te gaan (of niet, dan krijg je het toestel ongerepareerd terug). Ik kan je jammer genoeg niet meer van een kopie van het aankoopbewijs voorzien, omdat deze bij een verlenging maar tot 6 maanden opvraagbaar is. 

Wellicht kan je ook met Samsung zelf contact opnemen en kunnen zij het zonder aankoopbon wel onder de garantie repareren, dat durf ik niet te zeggen. 

Ten tweede kan je de mails over onze badges uitschakelen. Dit doe je door bij meldingsinstellingen aan te geven dat je 'nooit' mail wenst als je een badge hebt ontvangen. 

Hopelijk heb ik enige frustratie weg kunnen nemen door het beantwoorden van je vragen. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. 

Sinds ik mijn nieuwe sim card in het apparaat (Gallaxy A5) geplaatst heb had ik geen netwerk verbinding.
Ik heb dus op Whatsapp mijn nieuwe telefoonnummer opgegeven en werd gevraagd om de verificatie code op te geven.
Ik heb nog een mobiel telefoon (Nokia 1969) waar ik de Sim card het perfect doet en kon ik alle berichten lezen, waar ook de code van Whatsapp aangegeven was.
Ik heb de code opgeschreven en de simcard terug in mijn Gallaxy A5 geplaatst Whatsapp geopend en de code geactiveerd.
EN wollah, mijn telefoon doet het weer. 👍

Reageer