Beantwoord

Toestel kan niet gerepareerd worden, hoe nu verder?

• 27 september 2017
  • 6 reacties
  • 52 keer bekeken

geinformeerd op a repair antwoord toestel kan nieet gerepareerd worden.verder geen uitleg geen bericht van winkel of kpn.swat moet ik nu doen.mijn nokia 216 was pas 3 weken oud.
kan niet iedere dag in kpnwinkel informeren want daar moet ik met de deeltaxi naar toe

Admin: verschillende berichten over hetzelfde onderwerp samengevoegd met je eigen topic
icon

Beste antwoord door poekotje 2 oktober 2017, 14:45

het probleem is opgelost ik heb een nieuw toestel gekregen,maar 2x op en neer met bus of deeltaxi is wel ruim 10 euro
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo @poekotje, wat jammer om te lezen dat je Nokia niet gerepareerd kan worden. Wij vergoeden geen vervoerskosten, maar hopelijk lukt het je om naar de winkel te gaan. Ik zie dat je daar al wel contact mee hebt gehad, klopt dat? Laat je het weten als ik nog iets voor je kan doen?
Reputatie 7
Badge +27
Fijn om te lezen dat je een nieuw toestel hebt gekregen! Hopelijk gaat deze een heel stuk langer mee 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Was je telefoon fysiek stuk? Want dan denk ik niet dat dit mogelijk is. Als het een storing (veroorzaakt door KPN) betreft is er eventueel iets te regelen.
aangezien ik na 3 weken al een kapotte telefoon had moest ik 2x op en neer met deeltaxi naar oosterhout.daarom wilde ik vragen 1 maand geen abonnementskosten dan zijn mijn kosten ook betaald.daT MOET KUNNEN BIJ EEN MACHTIG BEDRIJF Als kpn
2x kpn winkel met defecte nokia 216 van 3 weken oud.worden vervoerskosten vergoedt?
het probleem is opgelost ik heb een nieuw toestel gekregen,maar 2x op en neer met bus of deeltaxi is wel ruim 10 euro

Reageer