Beantwoord

Toestel kapot teleplan

  • 30 November 2020
  • 3 reacties
  • 152 keer bekeken

Goede middag, op 16/11 is mijn toestel opgehaald door Teleplan, mijn S10 note laadde niet meer op. Koerier heeft foto’s gemaakt. Op 23/11 ontvang ik bericht dat er een nieuw scherm moet komen, valschade etc etc. De fotos in de repair link tonen een compleet kapot toestel, niet mijn toestel, althans niet zoals ik het heb ingeleverd. Ik probeer inmiddels een week de fotos op te vragen die de koerier heeft gemaakt. De mensen achter nummer 0800 8200008 kunnen mij niet verder helpen, althans, anders dan aangeven dat ik moet wachten op een reactie van teleplan, maar dit duurt nu 2 weken alles bij elkaar en ik weet niets. Jullie 0800 nummers, de chat, Teleplan, niemand kan mijn helpen op dit moment. Hoe pak ik dit aan om een reactie / actie te krijgen. Mvg David

icon

Beste antwoord door Niek_ 3 December 2020, 15:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @David mobiel. En wat een nare situatie is dit. Je toestel is kapot te zien in jouw omgeving van e-repair, terwijl je zelf geen kapot toestel op hebt gestuurd? Of in ieder geval een stuk minder kapot? Bij vragen omtrent je ingediende reparatie dien je wel contact op te nemen met 0800 8200008. Ik zou anders niet weten wie jou in dit geval te woord moet staan. Waarom kunnen ze je niet verder helpen? En is het onderzoek van Teleplan al afgerond? Of zeggen ze dat je daar op moet wachten? 

Avond, klopt inderdaad, maar zag zojuist een mail dat het toestel kosteloos gerepareerd wordt en toegestuurd. Uw collega’s op het 0800 nummer waren afhankelijk van Teleplan en konden niets zeggen . Het wordt in ieder geval gefixt nu en dat is fijn. Dank voor het bericht. Gr David

Goede avond, Op 16/11 is mijn toestel opgehaald en na bovenstaand ongemak, komt het toestel  maar niet retour. Inmiddels 3 afspraken met Reviva gemaakt, en zijn 3 keer niet op komen dagen. Ik heb 3 x meer dan een halve dag thuis moeten wachten krijg de melding, u was niet thuis. Kunnen jullie helpen?

Mvg

David van de Ven