Beantwoord

Toestel niet retour ontvangen.

KPN heeft mijn schade toestel niet retour ontvangen. Ik heb hem wel retour gestuurd. Hier zelf het bewijs van. Nu moet ik alsnog even 300 euro betalen. Lijkt mij niet de bedoeling!
icon

Beste antwoord door Joran 20 februari 2018, 16:39

Welkom Nick, wat een ontzettend vervelende situatie. Is het defecte toestel wel binnen 15 dagen teruggestuurd? In dit geval lijkt het me wijs om direct bezwaar aan te tekenen. Dit kan telefonisch via 0800-656 50 10. Om het bewijs mee te sturen is e-mail wellicht handiger. Hiervoor kun je contact opnemen met toestelverzekering@kpn.com. Stuur al je gegevens en een kopie van de track&trace informatie mee als bijlage. Dan hoop ik dat dit snel kan worden hersteld.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Als je het bewijsje van de post hebt dan is er geen probleem voor jou.
Ik weet wel het was vroeger zo dat de verzender de post moet vragen om het pakje op te zoeken, de ontvanger kon dat niet doen.
Maar misschien is dit veranderd inmiddels?
Afijn je kunt altijd even de post bellen, of het postkantoor waar je het verzonden hebt.
Geef nooit het originele bewijs uit handen, maak er dan een fotokopie van als ze er om vragen.

Update:
Kun je niet met de trackandtrace-code zien waar het pakje is gebleven?
Reputatie 7
Badge +26
Welkom Nick, wat een ontzettend vervelende situatie. Is het defecte toestel wel binnen 15 dagen teruggestuurd? In dit geval lijkt het me wijs om direct bezwaar aan te tekenen. Dit kan telefonisch via 0800-656 50 10. Om het bewijs mee te sturen is e-mail wellicht handiger. Hiervoor kun je contact opnemen met toestelverzekering@kpn.com. Stuur al je gegevens en een kopie van de track&trace informatie mee als bijlage. Dan hoop ik dat dit snel kan worden hersteld.

Reageer