Beantwoord

Toestel verloren, ben ik verzekerd?

Goedendag KPN ik ben op vakantie mijn toestel verloren, ik heb mijn telefoon altijd verzekerd maar kan dit zo niet terugvinden bij mijnkpn.nl Hoe kom ik er achter of dit 100% zeker het geval is? En moet ik hier naar het politiebureau om het verlies aan te geven of kan dat ook in Nederland?

Groetjes, Marijke

Admin: titel van je bericht aangevuld
icon

Beste antwoord door Marcia_ 26 juli 2016, 09:08

Goed nieuws: je bent inderdaad verzekerd tegen verlies en diefstal. Je kunt op onze website zien welk formulier je hiervoor in kunt vullen. Daar kan je ook een kopie van de aangifte uploaden. Je hebt 2 weken de tijd om dit formulier op te sturen en wij verwerken deze dan zo snel mogelijk. Kan ik op dit moment verder nog iets voor je doen?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +26
Welkom Marijke, wat rot dat je toestel gestolen is! Heb je je nummer via MijnKPN geblokkeerd?

Stuur je een reactie op mijn privébericht ? Ik kijk dan na of je verzekerd bent of niet. Als het niet gelukt is met het blokkeren van het nummer, kan ik dit ook voor je doen. De kortste klap is trouwens om te bellen met 0031612001200. Mijn collega's kunnen het nummer meteen blokkeren. Dit verkleint de kans op misbruik.

Het is wel belangrijk dat je aangifte doet waar je op dit moment doet. Vraag ook even een kopie van de aangifte. Als je inderdaad verzekerd bent, gaan we dit opvragen. Mocht je nou niet verzekerd zijn via ons: wellicht kan je via je reisverzekering nog geld terugkrijgen?
Reputatie 7
Badge +26
Goed nieuws: je bent inderdaad verzekerd tegen verlies en diefstal. Je kunt op onze website zien welk formulier je hiervoor in kunt vullen. Daar kan je ook een kopie van de aangifte uploaden. Je hebt 2 weken de tijd om dit formulier op te sturen en wij verwerken deze dan zo snel mogelijk. Kan ik op dit moment verder nog iets voor je doen?
Heey Marcia,

Ja oke blij dat ik verzekerd ben! Bedankt voor de snelle reactie. Ik vraag me dus alleen af of ik wel aangifte moet doen, want ik ben al bij 2 politiebureaus hier geweest maar daar zeggen ze dat als die verloren is ik geen aangifte hoef te doen tenzij ik een vermoede heb dat die is gestolen. Maar het is hier handen en voeten werk met het Spaans dus ik ben nu niet zeker wat te doen. Ik ben vermoedelijk de telefoon verloren uit mijn tas tijdens het fietsen.

Groet
Reputatie 7
Badge +26
Zoals mijn collega Cindy in het privébericht had aangegeven, is de opgave van vermissing voldoende. En dat je dit gemaild hebt, is prima hoor! Dit wordt ook gewoon in behandeling genomen en je krijgt hier zo snel mogelijk reactie op.

Reageer