Vraag

Toestelreparatie duurt erg lang

  • 28 June 2020
  • 1 reactie
  • 66 keer bekeken

Bram, hier precies hetzelfde. Op 3 juni iphone 7 (net paar maanden oud) van mijn dochter weggebracht naar de Kpn winkel in Hoofddorp. Bij status update gezien dat deze op 8 juni aangekomen is bij e-repair. Vervolgens hoor je ruim 3 weken niets! Ik maar bellen, maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd. E-repair heb ik 24 juni gebeld en opeens staat de telefoon vanaf 24 juni in reparatie. Al die weken was er dis niets mee gedaan! Communicatie hierover 0,0. Gebeld met klantenservice, stuurt ons door naar Hoofddorpwinkel, daar zeggen ja wat moeten wij daar aan doen? Tel ligt bij derden. Ja hallo, ik ben klant bij Kpn! Niet bij e-repair. We hebben thuis alles bij Kpn, tv, wifi en 4 mobiele telefoons met abo’s. Ik ga alles opzeggen. Wat een vreselijke service. Puntje bij paaltje duurt het nu nog 2 weken iig (totaal 6 weken als we geluk hebben).

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Simone41 Dat duurt wel heel lang, helemaal als je steeds maar niets hoort. Dat is natuurlijk niet zoals het moet zijn. Ik ga het voor je nakijken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reageer