Toestelverzekering

• 10 november 2018
  • 6 reacties
  • 157 keer bekeken

Na al 3 gereferbiste toestellen te hebben ontvangen sony xz2 die niet naar behoren werken en problemen gaven vorige week vrijdag gebeld om de laatste ook op te laten halen werd mij verteld dat ze mij een hele nieuwe zouden sturen. Maar was niet op voorraad zou hooguit 5 dgn duren.
Op maandag daarna ben ik gebeld dat ik weer een gerepareerd toestel krijg aangegeven dat ik klacht indien. En kreeg ik afgelopen dagen een mail waarin staat dat ik moest bellen en zeggen ze me weer dat het een gerepareerde krijg.
Ik ga hier niet mee akkoord

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @Paulmail64. Welkom op het forum! Wat vreemd dat de Claimdesk eerst heeft vertelt dat ze een nieuw toestel gaan sturen en dat je daarna een e-mail krijgt waarin staat dat je een refurbished toestel gaat ontvangen. Helaas kan ik jou zelf niet hierin verder helpen. Als je een klacht hebt over de afhandeling kan je hierover een klacht indien bij de Claimdesk op het nummer 0800-6565010. Deze afdeling is geopend op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 21:00 uur en zaterdag van 09:00 tot 18:00 uur. Op zondag (en feestdagen) zijn ze gesloten. Ik hoop dat dit je verder helpt, als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag! Laat je mij weten hoe het afloopt?
De afgelopen keer gisteren zaterdag heb ik gezegd af te wachten tot maandag...
Omdat dan de klacht beantwoord zou moeten zijn...
Maar de ervaringen met de klachtencommissie is ook niet best...
Ze zeggen dat er met de teruggestuurd toestellen niets mis was dus eigenlijk maken ze me ook voor leugenaar uit
Reputatie 7
Badge +15
Wat vervelend dat je slechte ervaringen hebt met de klachtencommissie. Zoals ik al eerder aangaf, kan ik je hierin zelf niet verder helpen. Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Daarom kan je het beste opnieuw bellen met het nummer 0800-6565010.😥
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen @Paulmail64. Heb je inmiddels al contact opgenomen met de Claimdesk? Hoe is het uiteindelijk afgelopen? Krijg je een nieuw toestel of toch een refurbished toestel?
Ik kon weer een gereferbist krijgen...
Klacht nog steeds in behandeling...
Telefoon die ik nu gebruik is gewoon grrrr.. ©️¢€$
Maar als ik nu andere gereferbist moet ik weer alles instellen besloten ff geduld te hebben maar duurt wel eigenlijk te lang baal ervan
Reputatie 7
Badge +15
Ik begrijp dat je hier enorm van baalt, helemaal als het toestel dat je nu hebt niet goed functioneert. Ik zou je heel graag zelf verder willen helpen hierin, maar helaas heb ik niet de mogelijkheid. Alleen de Claimdesk heeft de mogelijkheid om je verder te helpen. Laat je mij nog wel weten hoe dit afloopt? Excuses voor het ongemak. 😥

Reageer