Beantwoord

Toestelverzekering, graag afspraak maken om toestel op te laten halen

  • 23 December 2020
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Goedendag,

Mijj toestel heeft schade, er was een afspraak door KPN via Dynalogic gemaakt om mijn toestel op te laten halen. Echter, door Corona is de afspraak geannuleerd, dan wel verzet, maar het lukt me nu niet meer om een nieuwe afspraak in te plannen. 
Ook het leggen van contact met KPN schijnt vrij lastig te zijn.

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 December 2020, 14:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @FrenkieC ,

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(spreek in : Ik wil een medewerker spreken.) 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Dank je wel! Het is opgelost!