Beantwoord

Toestelverzekering levert niet na een dag door steekproef

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Hallo,
Ik heb een toestelverzekering bij de KPN. Mijn iphone is kapot dus vorige week maandag een claim ingediend. Nu ben ik al een week iedere dag aan het mailen en bellen. tot op heden is mijn claim nog niet in behandeling genomen. Omdat ze vanwege een steekproef extra gegevens nodig hebben. Ook heb ik nu maar zelf een ander toestel aangeschaft. De belofte is dat je de volgende werkdag een vervangend toestel krijg. Nu lukt dat niet omdat ik het dupe ben van de steekproef van de KPN. Ook is er nog geen zicht wanneer ik het vervangende toestel wel krijg. Heeft iemand ervaring met het claimen van de extra kosten van de telefoon die ik aan heb moeten schaffen ?

Vriendelijke groet, D
icon

Beste antwoord door Joran 25 september 2018, 20:10

Hoi D.W, welkom op het forum. Wat een vervelende situatie 😞 Is duidelijk gemaakt waarom de steekproef nodig is? Zijn de extra gegevens al opgestuurd?

Ik kan vervelend genoeg de status hiervan niet van inzien. Je kunt contact opnemen met de claimsdesk op 0800-6565010. Ik ga er niet vanuit dat je de kosten van een eigen toestel krijgt teruggestort. Je kunt een aanschaf wel binnen 14 dagen retourneren en het aankoopbedrag terugkrijgen. Ik hoop en ga ervan uit dat de claimsdesk kan uitleggen waarom dit zo lang duurt en zorgen dat er op hele korte termijn een oplossing komt.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +26
Hoi D.W, welkom op het forum. Wat een vervelende situatie 😞 Is duidelijk gemaakt waarom de steekproef nodig is? Zijn de extra gegevens al opgestuurd?

Ik kan vervelend genoeg de status hiervan niet van inzien. Je kunt contact opnemen met de claimsdesk op 0800-6565010. Ik ga er niet vanuit dat je de kosten van een eigen toestel krijgt teruggestort. Je kunt een aanschaf wel binnen 14 dagen retourneren en het aankoopbedrag terugkrijgen. Ik hoop en ga ervan uit dat de claimsdesk kan uitleggen waarom dit zo lang duurt en zorgen dat er op hele korte termijn een oplossing komt.
Dag,
Het is niet duidelijk gemaakt waarom dat de steekproef uitgevoerd werd. dat kon niemand mij vertellen, net zoals jij de status er niet van kan inzien. Inmiddels heb ik wel na 2 weken een vervangend toestel gekregen. De verzekering ga ik wel opzeggen. Ik had de verzekering niet voor de kosten want die kun je beter zelf op je nemen dan ben je sowieso goedkoper uit. Maar voor het gemak, dat je snel weer een nieuw toestel krijg. helaas komt KPN zijn belofte's niet na.

Reageer