Beantwoord

Toestelverzekering, maar gebruikt toestel terugkrijgen

  • 2 April 2021
  • 1 reactie
  • 59 keer bekeken

Iphone XS defect geraakt Scherm en Bluetooth problemen dus een claim ingediend.

1e omruiling krijg ik een toestel met krassen op het scherm.

Direct contact opgenomen en kreeg meteen een antwoord dat dit niet de bedoeling was en er werd een nieuwe opgestuurd.

2e omruiling krijg ik een toestel zonder schade maar met een slechte accu.

Wederom gebeld en de problemen aangegeven en weer het antwoord dat dit niet de bedoeling was en er werd een nieuwe opgestuurd.

3e omruiling krijg ik een toestel met slijtage plekken en wederom een slechte accu.

Nu ben ik er echt klaar mee er wordt een melding gemaakt en zal volgende week een antwoord krijgen.

Ik vind het echt te zot voor woorden dat dit zo gebeurd ik betaal genoeg geld aan de verzekering en moet ook nog eens €140,- eigen risico betalen.

Dat er een refurbished toestel geleverd wordt kan ik nog begrijpen maar dat ze in zo een slechte staat zijn kan ik gewoon niet bij.

Voor het geld dat ik betaal vind ik dat je op zijn minst een toestel moet krijgen dat schade vrij is en een nieuwe accu heeft.

Ik vind dit gewoon echt niet kunnen.

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 April 2021, 10:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Patrick020 ,

Jouw verhaal klinkt als een klacht. 

Een klacht kun je via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 

Verder kan het ook telefonisch of per chat: 

KPN is dus gewoon hiervoor bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)Â