Toestelverzekering: SUPER SERVICE!!!!

Reputatie 2
Hallo,

Wil via dit Forum toch even mijn Lof uitten over de KPN Toestelverzekering. Mijn Iphone X werd 2 keer(!!) gestolen binnen 4 maanden tijd. Beide keren kreeg ik via de Toestelverzekering binnen een paar dagen een nieuw Toestel thuisbezorgd. Ik heb begrip voor het feit dat door de 2 claims nu de verzekering automatisch stopt en zal mijn toestel nu ergens anders moeten verzekeren.
De afhandeling van beide claims was echter zeer proffessioneel,vriendelijk en gezien de Procedure,nog redelijk snel ook.

DANK U!!! En verder zo.......

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hoi Raba.
Wat fijn dat dit zo netjes is opgepakt. Meestal krijgen we op het forum de zaken waarbij het niet goed is gegaan. Erg verfrissend om nu eens de andere kant van het verhaal te lezen!
Dank voor je positieve feedback!

Reputatie 2
Juist daarom heb ik het gemeld. Een forum heeft weinig zin als de mensen alleen maar negatieve berichten posten.
Ik kan gerust zeggen dat,zelfs in deze uitzonderlijke situatie van 2 diefstallen van nieuw toestellen,de Claims netjes werden afgehandeld. Dat het toestel niet binnen 24uur geleverd werd)Zoals vermeld op Website) neem ik voor lief.
Hoi Raba .Jij hebt gewoon geluk gehad, mij houden ze gewoon aan het lijntje

Reageer