Beantwoord

Toezegging KPN medewerker

Mijn iPhone 5s, bijna 2 jaar oud, valt uit als de batterij nog 40% aangeeft. Bij de KPN winkel vertelde medewerker dhr ** mij dat dit een bekend probleem is, er zou iets met een sensor zijn. De medewerker garandeerde mij dat ik binnen 10 dagen een nieuw toestel zou krijgen omdat dit altijd zo was. De medewerker liet nog zien dat hij op het formulier invulde dat het garantie was. Uiteindelijk het bekende "valschade" verhaal van Teleplan. 

Ik terug naar de KPN winkel waar dezelfde medewerker mij wederom verzekerde dat ik een nieuw toestel zou krijgen en dat het allemaal goed kwam. De medewerker heeft het probleem neergelegd bij de KPN afdeling welke volgens hem boven teleplan stond en hij zei nogmaals dat het goed zou komen. Helaas wederom niet, medewerkster belde me en verteld het verhaal wat teleplan ook al verteld had. Dat de medewerker mij een nieuw toestel toegezegd had had mevrouw geen boodschap aan. 

Overigens hebben de KPN medewerker, dhr **, en ik het toestel uitgebreid bekeken voor verzending naar Teleplan en geen schade aangetroffen.

vrag 1 wie zegt mij dat dit niet gebeurt is tijdens transport vanuit de KPN winkel?

vraag 2 wat doet KPN met toezegging van medewerker?

en graag niet wederom de conclusie van Teleplan herhalen of me wederom naar de KPN winkel sturen!

Admin: Naam van medewerker genoteerd en weggehaald

excuses hiervoor even niet nagedacht bij privacy van medewerker.

icon

Beste antwoord door Hoogstraatfan 24 oktober 2015, 15:24

Marcia_ schreef op 11 sep '15 om 12:55u

Hallo Hoogstraatfan,

Welkom op het forum. Wat balen zeg, deze ervaring! Ik kan me goed voorstellen dat je je verhaal op het forum wilt doen en dat je geholpen wil worden. Daarom ga ik kijken naar de mogelijkheden hierin. Je krijgt zo een privébericht van me met daarin een aantal gegevens die ik van je nodig heb, wil je daarop reageren? 

Het heeft even geduurd, 10 weken,maar uiteindelijk heeft KPN het probleem opgelost.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hallo Hoogstraatfan,

Welkom op het forum. Wat balen zeg, deze ervaring! Ik kan me goed voorstellen dat je je verhaal op het forum wilt doen en dat je geholpen wil worden. Daarom ga ik kijken naar de mogelijkheden hierin. Je krijgt zo een privébericht van me met daarin een aantal gegevens die ik van je nodig heb, wil je daarop reageren? 

Marcia_ schreef op 11 sep '15 om 12:55u

Hallo Hoogstraatfan,

Het heeft even geduurd, 10 weken,maar uiteindelijk heeft KPN het probleem opgelost.

Reputatie 7
Badge +25
Goedemorgen ,

Bedankt voor je bericht! Heel fijn dat het nu eindelijk is opgelost, maar natuurlijk vreselijk dat het zo lang heeft moeten duren. Kan ik je als pleister op de wond blij maken met 3 maanden gratis Spotify Premium? 

Marcia_ schreef op 25 okt '15 om 08:58u

Goedemorgen ,

Bedankt voor je bericht! Heel fijn dat het nu eindelijk is opgelost, maar natuurlijk vreselijk dat het zo lang heeft moeten duren. Kan ik je als pleister op de wond blij maken met 3 maanden gratis Spotify Premium? 

Dat is aardig van je maar heb al spotify premium.

Groeten Arno

Reageer