Beantwoord

Verlies IPhone

Mijn zoon is vandaag zijn IPhone 7 verloren op de piste. Hij is verzekerd. Wat moet ik doen?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Bart_ 9 januari 2018, 14:24

Hallo Koentje69 en van harte welkom op het Forum. Het is als eerste belangrijk dat je de simkaart blokkeert, zodat er geen gebruik meer van de aansluiting kan worden gemaakt. De kortste klap is om dit via MijnKPN te doen of door even onze klantenservice te bellen. Vervolgens kun je deze stappen doorlopen om je claim in te dienen. Ik hoop van harte dat het snel geregeld is.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hallo Koentje69 en van harte welkom op het Forum. Het is als eerste belangrijk dat je de simkaart blokkeert, zodat er geen gebruik meer van de aansluiting kan worden gemaakt. De kortste klap is om dit via MijnKPN te doen of door even onze klantenservice te bellen. Vervolgens kun je deze stappen doorlopen om je claim in te dienen. Ik hoop van harte dat het snel geregeld is.
Reputatie 7
Badge +17
Hallo Koentje69. Ik vroeg me af hoe het er nu voor stond. Is alles gelukt met het blokkeren van de sim en het indienen van de claim? Ik hoor het graag als er nog iets is dat ik voor je kan doen.

Reageer