Beantwoord

Vervangend toestel na 4 maanden al batterijprobleem

  • 1 november 2017
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

Mijn iPhone 6s is 4 maanden geleden vervangen na schade aan het toestel. Ik heb een hs3 verzekering. Nu houdt de batterij het nog geen 3 uur vol. Valt dit nog onder de garantie? Of moet ik dit weer via mijn verzekering regelen? Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Bart_ 3 november 2017, 15:05

Hallo en welkom op het Forum. Wat enorm jammer om te lezen dat ook je vervangende telefoon kuren vertoont. Het is inderdaad zaak om dit via de verzekering aan te kaarten, waarbij ik zeker zou aangeven dat dus om je vervangende exemplaar gaat. Je komt het snelst met ze in contact via 0800-6565013
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hallo en welkom op het Forum. Wat enorm jammer om te lezen dat ook je vervangende telefoon kuren vertoont. Het is inderdaad zaak om dit via de verzekering aan te kaarten, waarbij ik zeker zou aangeven dat dus om je vervangende exemplaar gaat. Je komt het snelst met ze in contact via 0800-6565013

Reageer