Beantwoord

Vervangende telefoon werkt niet goed

  • 27 May 2020
  • 3 reacties
  • 104 keer bekeken

goedenavond mijn vraag is ik heb 1,5 maand geleden schade opgelopen met m’n oude telefoon het scherm was stuk en de speaker ik kreeg n vervangend telefoon kpn heeft zonder mij te berichten besloten dat de beschadigde telefoon niet meer retour te sturen . Ik moest er zelf achter aan en heb toen ik hoorde dat de vervangende tel m’n nieuwe telefoon zou worden gevraagd is het n nieuwe of een gereviseerde ! Ik heb nooit een reactie terug gehad ikmerk nu dat m’n tel erg snel leeg is binnen 1 dag en dat had ik niet met m’n oude telefoon mijn vraag is dus het ik n nieuwe of een gereviseerde en heb ik recht op een betere batter

icon

Beste antwoord door Bart_ 8 June 2020, 21:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Janmelk Flink vervelend, natuurlijk. Ik wil uiteraard nakijken hoe het zit en wat er nu gebeurd is. Je hebt een toestelverzekering? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Goedenavond Bart ik reageer wat laat sorry daar voor mijn naam is (...) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Janmelk Dank voor het invullen. Ik kan zien dat je via ons verzekerd bent voor schade: daar heb je dan ook gebruik van gemaakt. De claims en vragen hierover worden afgewikkeld door onze claimdesk en dat betekent dat ik je vraag niet kan beantwoorden. Je kunt het beste even contact met ze opnemen tijdens kantooruren bereiken via 0800-6565010

Reageer