verzekering

• 25 maart 2013
  • 3 reacties
  • 7844 keer bekeken

Bij het afsluiten van een nieuw abonnement heb ik explisiet gevraagd om een goede verzekering i.v.m. diefstal / verlies en of schade. dit is geregeld en ik betaal elke maand netjes de premie.

Nu is de telefoon ontvreemd en er is aangifte gedaan. Krijg je mooi de melding dat je niet verzekerd ben voor deze situatie. alleen als er duidelijke braak zichtbaar is.

Je kan beter je toestel als verloren opgeven................... ipv eerlijk door te geven dat hij gestolen is uit een ruimte die normaal afgesloten is maar deze dag dus helaas niet. Kan nog anderhalf jaar nu de toestel lease blijven betalen en bovenal nog eens een schade vergoeding voor het feit dat je je toestel niet meer kan inleveren.

Duhhhhhh waarom ben ik in hemelsnaam verzekerd????????????

Binnenkort moet ik nog een abonnement verlengen zal NEVER meer kiezen voor deze optie en al helemaal geen toestelleasse meer.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Oke er zijn geen braaksporen. Dan weet je dus niet 100% zeker dat hij gestolen is en kan je hem toch gewoon als verloren opgeven?.......

Ik zie het zo:

Toestel weg + braaksporen = diefstal

Toestel weg = verloren

Klinkt erg logisch maar denk niet dat dit mogelijk is. je kan niet zomaar je verklaring omdraaien.

Ik zal een officele klacht in dienen. Want blij ben ik er zeker niet mee.

Reputatie 6
Badge +2
Je bent dus wel verzekerd tegen verlies en diefstal?

Waarom zou je niet een verklaring mogen aanpassen?

Dat hij gestolen is was je eigen conclusie. Achteraf blijkt hij technisch gezien verloren te zijn. Waarom zou je dat niet mogen aanpassen?

Ik denk niet dat ze daar heel moeilijk over doen.

Als je als klant eerst juridisch onderzoek moet doen of er technisch gezien sprake is van diefstal of verlies zou het wel heel gek worden.

Reageer