Beantwoord

Verzekering bij verlening

  • 27 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

Net online mijn abonnement verlengd, hier kwam alleen het kopje verzekering niet aan bod. Hoe gaat dit in z’n werk?
icon

Beste antwoord door Erik_ 30 oktober 2017, 16:59

Hey Ilonka, welkom op het forum! Je kunt tijdens het verlengen een verzekering afsluiten. Wellicht heb je daar overheen gekeken. Maar, geen nood, je kunt nog tot 14 dagen na ontvangst van de telefoon alsnog een verzekering afsluiten. Hiervoor moet je dan wel, mét telefoon, naar de KPN winkel. Daar kijken ze of het toestel nog in orde is, en kan de verzekering nog in orde gemaakt worden 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hey Ilonka, welkom op het forum! Je kunt tijdens het verlengen een verzekering afsluiten. Wellicht heb je daar overheen gekeken. Maar, geen nood, je kunt nog tot 14 dagen na ontvangst van de telefoon alsnog een verzekering afsluiten. Hiervoor moet je dan wel, mét telefoon, naar de KPN winkel. Daar kijken ze of het toestel nog in orde is, en kan de verzekering nog in orde gemaakt worden 🙂

Reageer