Vraag

Verzekering op mijn Iphone 6s wordt niet nagekomen

Goedemorgen,
Helaas is mijn toestel gevallen en flink beschadigd. Ik ben nu anderhalve maand verder en heb nog geen vervangende, ondanks een verzekering op het toestel. Er is al meer dan tien keer naar de betreffende servicedesk gebeld zonder resultaat. Ik werd zelfs een keer uitgelachen toen ik mijn ongenoegen te kennen gaf; en ja dat registeren ze! Deze morgen moest ik weer bellen en op een of andere vage reden komt de aanvraag met alle gevraagde toegevoegde documenten niet goed binnen in hun systeem. Om tien uur is de betreffende afdeling open en moet er weer gebeld worden, terwijl ik straks voor mij werk het vliegtuig in gaat. Gelukkig heb ik mijn partner gemachtigd, maar kwam er net achter dat haar geboortedatum niet goed stond vermeld. Wanneer krijg ik het andere toestel en hoe lang gaat dit nog duren? Ik heb bij de KIJK-shop een goedkoop telefoontje aangeschaft, maar waar internet niet mogelijk op is en maandelijks wel voor betaal naar KPN. Ik denk dat dit niet bedoeling is en dat Directeur Klantenservice Jorg Kramer zijn personeel is beter onder de loep moet gaan nemen om deze kwestie in de minne te kunnen oplossen. Ik ervaar het als een visuele cirkel waar ik in ben gekomen en integriteit ver te zoeken is bij de afdeling van de betreffende directeur.
HELP! 😭

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

3 reacties

Allen,
Ik ben door de claimdesk uitgelachen en er is vier keer zomaar opgehangen. Die gesprekken zouden 's onder de loep genomen moeten worden, want meerdere werknemers op deze afdeling hanteren deze gewoonten. Ik krijg ook het idee dat deze schofterige werknemers niet in loondienst van KPN zijn, maar een ingeroepen callcenter zonder normen en waarden; tja zou jij voor 1700 euro bruto je enorme best doen. Maar pas op! Je mag niet boos worden, want dan maken ze een melding in hun systeem. Ik ben nu anderhalve maand bezig om mijn kapotte telefoon te claimen!!!!!!!! 😹

*Admin: Berichten afgesplitst van Bestellen extra mobiel abonnement niet mogelijk? en verplaatst naar je eigen topic.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Jeroen,

Balen dat je toestel is gevallen en stuk is. Dat is de angst van elke smartphonebezitter! Het is dan fijn als je een verzekering hebt afgesloten om deze schade op te vangen. Wat vreemd dat je tegen problemen aanloopt bij mijn collega's. Wanneer je toestel is verzekerd bij KPN, dan kun je via de claimdesk een claim indienen. Je ontvangt dan de volgende dag vaak al een vervangend toestel. Ik lees dat je al contact met ze hebt gehad, maar jullie er niet uitkomen. Wordt er ook een reden gegeven waarom je niet geholpen kunt worden?

Ik heb je een privébericht gestuurd. Wil je hierop reageren? Dan kijk ik even wat hierover al gezegd is en hoe ik je verder kan helpen.

Alvast bedankt!
Goedemorgen,
Helaas is mijn toestel gevallen en flink beschadigd. Ik ben nu anderhalve maand verder en heb nog geen vervangende, ondanks een verzekering op het toestel. Er is al meer dan tien keer naar de betreffende servicedesk gebeld zonder resultaat. Ik werd zelfs een keer uitgelachen toen ik mijn ongenoegen te kennen gaf; en ja dat registeren ze! Deze morgen moest ik weer bellen en op een of andere vage reden komt de aanvraag met alle gevraagde toegevoegde documenten niet goed binnen in hun systeem. Om tien uur is de betreffende afdeling open en moet er weer gebeld worden, terwijl ik straks voor mij werk het vliegtuig in gaat. Gelukkig heb ik mijn partner gemachtigd, maar kwam er net achter dat haar geboortedatum niet goed stond vermeld. Wanneer krijg ik het andere toestel en hoe lang gaat dit nog duren? Ik heb bij de KIJK-shop een goedkoop telefoontje aangeschaft, maar waar internet niet mogelijk op is en maandelijks wel voor betaal naar KPN. Ik denk dat dit niet bedoeling is en dat Directeur Klantenservice Jorg Kramer zijn personeel is beter onder de loep moet gaan nemen om deze kwestie in de minne te kunnen oplossen. Ik ervaar het als een visuele cirkel waar ik in ben gekomen en integriteit ver te zoeken is bij de afdeling van de betreffende directeur.
HELP! ?

Reageer