Beantwoord

verzekerinsclaim toestelverzekering

  • 20 July 2020
  • 3 reacties
  • 127 keer bekeken

Zaterdagavond hield mijn iPhone 7 er mee op. Betaal er 9,99€ premie per maand voor.

zondag keurig een claim ingediend.

Nu is het maandagavond 21:45u en het enige wat ik van KPN heb ontvangen is een summiere ontvangstbevestiging.

Gelukkig heb ik nog een oude iPhone 6 kunnen reanimeren, kpn laat je rustig stikken zonder hun beloofde Vervangende toestel te regelen.

Ik vind dit echt super slecht!

Als kpn zo omgaat met mensen die al 15 jaar alle diensten bij hun afnemen wordt het misschien is tijd om een andere provider te nemen.

icon

Beste antwoord door Matthias92 20 July 2020, 22:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Klinkt vervelend! Je zou eventueel morgenochtend even kunnen bellen naar 0800-6565010 Misschien biedt dat iets sneller duidelijkheid wanneer je een vervangend toestel kunt verwachten. Hoop dat het snel is opgelost!

Reputatie 7
Badge +15

@RA Groenink Welkom op het forum, excuses voor de late reactie. Het is op dit moment erg druk. Het klinkt inderdaad dubbel vervelend, eerst gaat je telefoon stuk en dan hoor je ook nog eens niets over je vervangende toestel. Heb je ondertussen al meer gehoord of zelfs al een gerepareerd of nieuw toestel in huis? Mocht dit niet het geval zijn, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe dit zit. 

Reputatie 7
Badge +15

@RA Groenink Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!