Beantwoord

Waarom krijg ik geen Euroclix die bij mijn bestelling zijn toegezegd

  • 2 February 2020
  • 9 reacties
  • 231 keer bekeken

18-08-2019 Bestelde ik een pakket TV en Internet bij KPN. Omdat ik lid ben van Euroclix plaatste ik mijn bestelling via die organisatie. De premie die mij in het vooruitzicht werd gesteld bedraagt 1200 clix hetgeen overeenkomt met € 19,50. Er zijn nu ruim 5 maanden verstreken en nog steeds zijn de clix niet bijgeschreven. Verschillende keren heb ik geprobeerd om erachter te komen waarom dat maar niet lukt, alles zonder resultaat!
Is de KPN nu zo'n log en bureaucratisch bedrijf geworden?
Laat me s.v.p. weten waarom de KPN zijn afspraak niet nakomt.

icon

Beste antwoord door JB22_ 5 February 2020, 22:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @cjb46 . Welkom op het forum.

Wat jammer dat het niet goed lijkt te gaan met jouw euroclix. Eerlijk gezegd is deze organisatie mij onbekend maar als ik hun website bezoek lijken ze inderdaad dat soort aanbiedingen te hebben. 

Volgens mij loopt de ondersteuning via hun dus ik wil je adviseren om met euroclix contact te zoeken. Laat je weten hoe het afloopt? 

Reputatie 7

@Erwin_Ik doe hier ook aan mee. Je kunt hierbij op laagdrempelige wijze meedoen aan marktonderzoekjes, of via aanbieders diensten of producten kopen om extra “punten” te krijgen. Voor deze punten kun je echte €uro's krijgen (ik heb al eenmaal tot 50.000 punten gespaard) kreeg ik mooi €850,- op mijn bank uitgekeerd, weliswaar 2,5 jaar over gedaan. Maar dat is de laagdrempeligheid. Tussen neus en lippen door kun je zo af en toe wat invullen. en dus centjes er voor krijgen.

Echter kan de TS tot 120 dagen zelf een claim indienen. Dient gekoppeld te zijn aan een transactie. Na deze 120 dagen gaat dit niet meer. Regulier hoort een aanbieder van een dienst of product dit goed te keuren tot een 90 dagen nadat de transactie heeft plaatsgevonden. Gebeurd dit niet kan een deelnemer e.e.a. gaan claimen, dit kan hij via zijn eigen portaal doen.

Voorbeeldje:

Vrees echter dat dat nu veelste laat is,… Dus lekker laten gaan. 

Super nuttige info, @JeroenB22 . Ik vrees inderdaad ook dat @cjb46  er niet meer zo veel aan heeft. Ik zal je antwoord als beste markeren zodat anderen het makkelijk kunnen vinden. 

Erg jammer en onbevredigend!?

 

28-10-19  heb ik dit bij Euroclix geclaimd.

08-11-19 Kreeg ik het verzoek om aanvullende info te mailen.

19-11-19 Heb ik de gevraagde info gemaild.

 

Wat had ik dan nog meer moeten doen?

Groet, Cor Both

Als je die correspondentie zwart op wit hebt zou ik weer contact met Euroclix zoeken. 

Zoals aangegeven zijn wij hier verder geen partij in. Succes! 

Ik ben vergeten mijn Euroclix erbij te doen en heb contact met Euroclix opgenomen en die hebben mij gezegd dat ik dat via jullie moest doen.

 

Groetjes Erika

@erika3 . Ik weet eerlijk gezegd niks van euroclix. Wat zouden wij moeten doen, dan?

Vreemd dat jullie het niet weten. Als ik een abonnement bij jullie neem krijg je er euroclix bij. Wat er nu precies gedaan moet worden weet ik niet.

@Erwin_Ik doe hier ook aan mee. Je kunt hierbij op laagdrempelige wijze meedoen aan marktonderzoekjes, of via aanbieders diensten of producten kopen om extra “punten” te krijgen. Voor deze punten kun je echte €uro's krijgen (ik heb al eenmaal tot 50.000 punten gespaard) kreeg ik mooi €850,- op mijn bank uitgekeerd, weliswaar 2,5 jaar over gedaan. Maar dat is de laagdrempeligheid. Tussen neus en lippen door kun je zo af en toe wat invullen. en dus centjes er voor krijgen.

Echter kan de TS tot 120 dagen zelf een claim indienen. Dient gekoppeld te zijn aan een transactie. Na deze 120 dagen gaat dit niet meer. Regulier hoort een aanbieder van een dienst of product dit goed te keuren tot een 90 dagen nadat de transactie heeft plaatsgevonden. Gebeurd dit niet kan een deelnemer e.e.a. gaan claimen, dit kan hij via zijn eigen portaal doen.

Voorbeeldje:

Vrees echter dat dat nu veelste laat is,… Dus lekker laten gaan. 

@erika3 :  Zoals je hier kunt lezen hebben wij daar verder niks mee te maken als het om afhandeling of issues gaat. Mocht er bij jou iets fout gegaan zijn, zul je dat met euroclix moeten oppakken.