Beantwoord

waarom krijg ik geen vervangend toestel bij defect

• 13 februari 2013
  • 2 reacties
  • 8750 keer bekeken

Waarom krijg ik geen vervangend toestel  zoals afgesproken bij verlenging lease contract.

Het gaat over een nokia lumia 920 3 weken eerder was er een toestel geleverd met opstart problemen

Het wachten was op een ander toestel en kon dan pas het toestel opsturen

Nu heb ik weer pech met het 2 de lumia toestel 920 en ik  moet nu deze eerst deze opsturen en dan afwachten op een telefoontje voor verdere voortgang,

enige coulanche had ik wel verwacht nu kan ik niet bellen kwalijke zaak

Zal mijn contract uitdienen nog 2 maanden te gaan en dan is het close ben verbolgen over deze afwikkeling

met vriendelijke groet

ik heb nu een leentoestel van mij kennissen gehad .

icon

Beste antwoord door janusrowie 14 februari 2013, 13:51

Bij KPN ToestelLease krijg je altijd SmartCare Basis. Wij streven ernaar dat je binnen 24 uur weer kunt bellen, sms’en en internetten als er iets met je telefoon is. We proberen je eerst telefonisch te helpen, lukt dat niet, dan komt er een monteur of koerier bij je langs. Waar je ook bent in Nederland, we proberen er op tijd te zijn. Als de monteur je telefoon niet direct kan repareren, dan krijg je een leentoestel met hetzelfde besturingssysteem Check voor meer informatie de Aanvullende Voorwaarden Toestelservice bij KPN ToestelLease via

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste janusrowie,

vervelend om te lezen dat je wederom problemen hebt met je Nokia Lumia 920.

Graag ontvang ik in een privébericht je mobiele nummer, postcode/huisnummer en volledige naam.

Na ontvangst zoek ik graag e.e.a. voor je uit.

Met vriendelijke groet,

Afra

Bij KPN ToestelLease krijg je altijd SmartCare Basis. Wij streven ernaar dat je binnen 24 uur weer kunt bellen, sms’en en internetten als er iets met je telefoon is. We proberen je eerst telefonisch te helpen, lukt dat niet, dan komt er een monteur of koerier bij je langs. Waar je ook bent in Nederland, we proberen er op tijd te zijn. Als de monteur je telefoon niet direct kan repareren, dan krijg je een leentoestel met hetzelfde besturingssysteem Check voor meer informatie de Aanvullende Voorwaarden Toestelservice bij KPN ToestelLease via

Reageer