Het gaat over een nokia lumia 920 3 weken eerder was er een toestel geleverd met opstart problemen
Het wachten was op een ander toestel en kon dan pas het toestel opsturen
Nu heb ik weer pech met het 2 de lumia toestel 920 en ik moet nu deze eerst deze opsturen en dan afwachten op een telefoontje voor verdere voortgang,
enige coulanche had ik wel verwacht nu kan ik niet bellen kwalijke zaak
Zal mijn contract uitdienen nog 2 maanden te gaan en dan is het close ben verbolgen over deze afwikkeling
met vriendelijke groet
ik heb nu een leentoestel van mij kennissen gehad .
Beste antwoord door janusrowie
Bij KPN ToestelLease krijg je altijd SmartCare Basis. Wij streven ernaar dat je binnen 24 uur weer kunt bellen, sms’en en internetten als er iets met je telefoon is. We proberen je eerst telefonisch te helpen, lukt dat niet, dan komt er een monteur of koerier bij je langs. Waar je ook bent in Nederland, we proberen er op tijd te zijn. Als de monteur je telefoon niet direct kan repareren, dan krijg je een leentoestel met hetzelfde besturingssysteem Check voor meer informatie de Aanvullende Voorwaarden Toestelservice bij KPN ToestelLease via
Bekijk origineel