Beantwoord

wachttijd e-repair

• 24 juni 2013
  • 5 reacties
  • 5868 keer bekeken

Goedenavond,

Ik zou graag willen weten hoe lang ik nog moet wachten op reparatie van mijn telefoon. Op e-pair. staat het volgende:

vr 24 mei 2013:SmartCare aanmelding.
   vr 24 mei 2013:Afspraak op locatie gemaakt.
   di 28 mei 2013:Servicemonteur is op locatie
   di 28 mei 2013:Te repareren toestel nog niet ontvangen door reparateur.
   wo 29 mei 2013:Ontvangen bij reparateur (doorlooptijd 1-2 werkdagen).
   wo 29 mei 2013:                     Wacht op onderdelen (2-3 weken).
    Servicemonteur voert reparatie uit op locatie
    Onderweg naar de winkel of klant (2-3 werkdagen).
    Ligt gereed in winkel/wordt aangeboden bij klant.
    Order is afgesloten.
ondertussen zijn we een maand verder en ze wachten al ruim 3 weken op de onderdelen, mischien een idee om de klant nog beter te informeren als onderdelen niet op tijd geleverd kunnen worden. 

icon

Beste antwoord door Mehmet__ 25 juni 2013, 20:39

Hallo Maartenz,

Graag gedaan natuurlijk. De mail zal inderdaad zsm worden verstuurd. Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan hoor ik dit uiteraard graag van je!

-Mehmet-

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge
Hallo Maartenz,

Dit duurt inderdaad wel erg lang, natuurlijk kan het voorkomen dat een onderdeel niet op voorraad is. Maar veel langer mag het toch niet duren.

Zou je mij per privébericht je 06-nummer, naam en geboorte datum kunnen sturen? Ik zal dan navraag doen bij smartcare voor je.

Met vriendelijke groet,

Mehmet

Reputatie 2
Badge
Maarten,

Ik heb zojuist contact gehad met smartcare en we hebben goed nieuws voor je! Je krijgt van ons een bon waarmee je een nieuw toestel krijgt. De doorlooptijd van de reparatie is inmiddels verstreken en daarom deze oplossing.

Mijn collegae van Smartcare zullen straks contact met je opnemen voor de verdere afhandeling. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik die uiteraard graag van je.

Met vriendelijke groet,

Mehmet

Helemaal geweldig en snel geregeld ( binnen 24 uur), het mailtje is alleen nog niet binnen maar dat zal zo wel komen neem ik aan. Dank je wel voor de moeite en de snelle respons!

Reputatie 2
Badge
Hallo Maartenz,

Graag gedaan natuurlijk. De mail zal inderdaad zsm worden verstuurd. Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan hoor ik dit uiteraard graag van je!

-Mehmet-

T mailtje is nog niet  binnengekomen kan dat kloppen?

Reageer