Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn nieuwe toestel?

goedendag,

ik zou als het goed is vandaag te horen krijgen of mijn claim is goedgekeurd alleen wacht ik nog op me bericht hoe lang kan dit duren en wanneer heb ik me nieuwe telefoon dan binnen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 1 oktober 2018, 15:13

Dag Deborahl. Heb je je vervangende toestel inmiddels al ontvangen? Als het nodig is kijk ik graag nog even met je mee. Zou je in dat geval KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en mobiele nummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Deborahl. Heb je je vervangende toestel inmiddels al ontvangen? Als het nodig is kijk ik graag nog even met je mee. Zou je in dat geval KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en mobiele nummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Deborahl. Ik heb geen reactie van je gekregen, zie ik. Mag ik er vanuit gaan dat alles inmiddels is opgelost? Ik hoor het graag als ik nog iets voor je kan doen.

Reageer