Beantwoord

Wanneer wordt mijn telefoon geleverd?

Vandaag gebeld met kpn super geholpen ben namelijk mijn telefoon verloren. Maar was gelukkig verzekerd en krijg een nieuwe toe gestuurd. Nu zeide ze dat ik een mail zou krijgen dat de claim is geaccepteerd en met een track en trace code. Nu heb ik wel de mail ontvangen dat de claim is geaccepteerd maar geen track en trace code. Dus vraag me af wanneer ik de telefoon kan verwachten 🙂
icon

Beste antwoord door Marcia_ 27 januari 2018, 15:16

Beste @Kvl17, welkom! Hele goede vraag die je stelt. Ik zie dat je de track en trace code direct vanaf de logistieke partner krijgt. Heb je die inmiddels al wel ontvangen? En heb je misschien zelfs je telefoon al binnen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het maar weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Beste @Kvl17, welkom! Hele goede vraag die je stelt. Ik zie dat je de track en trace code direct vanaf de logistieke partner krijgt. Heb je die inmiddels al wel ontvangen? En heb je misschien zelfs je telefoon al binnen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het maar weten!
Reputatie 7
Badge +25
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het inmiddels gelukt is. Als ik toch nog iets kan doen voor je, laat het maar weten 🙂.

Reageer