Vraag

Wat te doen bij kapotte DVS200

  • 20 November 2019
  • 4 reacties
  • 132 keer bekeken

Heden is mijn verouderdere DVS200 kapot gegaan.Na contact te hebben gehad kreeg ik geen nieuwe maar zou ik wel een nieuwe kunnen kopen voor 80 euro. Niet alleen heel vervelend dat ik nu geen tv en WiFi meer heb en ik uren bezig ben geweest met allerlei testjes en oplossingen uitvoeren maar vind het bovenal vreemd dat apparaat in bruikleen na verloop van tijd door de klant zelf moet worden betaald. Ik betaal als  vaste klant maandelijks met 4 mobiele telefoons en het duurste internet en tv pakket toch al genoeg?Dan moet kpn toch zorgen dat de in bruikleen geleverde producten kosteloos moeten worden vervangen? Door onvrede overweeg ik met overstap naar een concurrent. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Eddiej een DVS is nog nooit door KPN in bruikleen geleverd, die moest je altijd los kopen.

Hoogstens heb je deze een keer van KPN gratis gekregen wegens bijzondere omstandigheden, net zoals KPN nu in uitzonderlijke gevallen ook doet met WiFi versterkers.

De DVS200 is technisch nu ook zwaar verouderd en daarvoor in de plaats is de DVS1200 in de plaats gekomen.

Ik weet alleen niet wat de WiFi te maken heeft met een DVS.

Misschien had de DVS200 ook WiFi, maar de DVS1200 via KPN biedt zeker geen WiFi.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Eddiej Welkom op het forum. Wat @Jan-D zegt klopt helemaal. De draadloze verbinding sets zijn inderdaad niet in bruikleen maar in bezit van de klant, op het moment dat je een nieuwe set zou aanschaffen zouden deze dan ook in je eigen bezit blijven. Wat @Jan-D zegt voor wat betreft de wifi klopt ook. De DVS zend geen wifi signaal uit. Dus dan vermoed ik dat hier iets anders mis gaat.

Die DVS 200 zal indertijd ook gewoon op de factuur hebben gestaan. Of direct aan de monteur betaald. Die hebben PIN-apparaten bij zich.

Hij staat ook niet vermeld op je maandelijkse factuur. Bij huur zou dat wel het geval zijn geweest.

Verbindingsset om één decoder aan te sluiten.

Reputatie 7
Badge +15

@Eddiej Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!