Beantwoord

whooshah oplichtingsdienst


Beste KPN,

Waarom heeft KPN na zoveel klachten over Whooshah deze dienst niet geheel geblockt? Dit probleem is in ieder geval al 13 x op eigen forum gemeld:
https://forum.kpn.com/search?q=Whooshah+

Een kleine search via google laat zien dat dit een heel fout bedrijf is:
https://www.google.nl/search?q=Whooshah+Mobile+TV+Channel&oq=whoo&aqs=chrome.1.69i57j69i59j0l4.2715j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Is KPN niet in staat zijn klanten hier beter voor te beschermen?

Ik vind dat KPN hier wel erg nalatig is geweest.

Ik hoop dat KPN mijn geleden financiële schade kan vergoeden en dit probleem voor toekomstige whooshah slachtoffers weet te tackelen.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd
icon

Beste antwoord door Marcia_ 6 oktober 2017, 21:54

Ha Sjoerd, welkom! We mogen deze dienst niet blokkeren, maar ik kan me voorstellen dat je dat wel zou willen inderdaad. Wel zien we steeds minder klachten hierover, dus dat is een goed teken. Voor jou geldt dat je de kosten terugkrijgt die je er de afgelopen tijd aan gehad hebt. Opgeteld kom ik uit op €65. Dat wordt op de volgende facturen in mindering gebracht. Hopelijk heb ik je hiermee enigszins tevreden kunnen stellen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +25
Ha Sjoerd, welkom! We mogen deze dienst niet blokkeren, maar ik kan me voorstellen dat je dat wel zou willen inderdaad. Wel zien we steeds minder klachten hierover, dus dat is een goed teken. Voor jou geldt dat je de kosten terugkrijgt die je er de afgelopen tijd aan gehad hebt. Opgeteld kom ik uit op €65. Dat wordt op de volgende facturen in mindering gebracht. Hopelijk heb ik je hiermee enigszins tevreden kunnen stellen!

Reageer