Beantwoord

Zacht geluid tijdens bellen met Samsung Galaxy S9

  • 26 May 2019
  • 6 reacties
  • 10163 keer bekeken

Hallo ik heb een samsung s9 vanaf sept 2018 en sinds vorige week hoor ik de andere die mij belt of die ik bel heel zacht maar op luidspeker hoor ik ze wel goed
Waar zou dat aan kunnen liggen?
Ik heb al vanalles geprobeert maar niets helpt
Wie kan mij helpen??

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 May 2019, 16:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Thomas, welkom op het forum.

Een erg flauwe vraag, maar staat je volume wel hard genoeg tijdens het bellen? Als je een gesprek hebt aangenomen en dus bezig is, wat gebeurt er als je het pijltje van volume omhoog indrukt? Gaat het volume dan omhoog?

Ik hoor graag van je.
Heb ik ook al geprobeert maar helaas gaat niet harder ik heb ook al fabrieks instellingen terug gezet helpt ook niet
Reputatie 7
Badge +24
Dan vermoed ik dat dit toch een hardware probleem is. Ik neem aan dat je je toestel bij ons hebt gekocht? In dat geval is het handigste om langs een KPN winkel te gaar waar ze dit ook kunnen bekijken en indien nodig opsturen om het te laten repareren. Volgens mij heb jij alles al gedaan wat je kon doen.
Jaa heb alles geprobeerd
Ik zal wel eens naar een winkel van kpn gaa..
Alsvast bedankt voor de hulp ik laat nog wel weten wat het probleem was als ik meer weet....
Reputatie 7
Badge +24
Fijn, en graag gedaan uiteraard.

Mijn Galaxy S9 vertoonde onlangs dezelfde kuren bij telefoongesprekken. Het geluidsvolume was dermate laag dat een gesprek onmogelijk was tenzij je de luidspreker inschakelde.

Alle volume instellingen nagekeken maar geen verbetering.
Omdat ik twijfelde aan een hardware probleem, het luidsprekertje proberen schoon te maken met een nieuwe tandenborstel. Gaf nauwelijks of geen verbetering.
Peuteren in de luidspreker met een tandenstoker of cocktail prikker heb ik nagelaten omdat er dan eerder schade zou kunnen ontstaan dan dat het probleem verholpen werd.

Uiteindelijk opgelost met een bus luchtdruk reinger voor kieren en gaatjes (bijv. van HG; gebruik ik ook voor mijn toetsenbord). Na een paar keer in het luidsprekertje gespoten te hebben was het geluid weer als vanouds. Zat dus verstopt met stof en misschien mogelijk huidvet van het oor.
Tevens een rit naar een reparateur en mogelijk een aanzienlijk bedrag aan reparatie kosten bespaard.

Achteraf gezien eigenlijk logisch allemaal.