In November vorig jaar een mobiel abonnement afgesloten met een refurbished iphone X en sinds die tijd alleen maar ellende met reparaties.
Een opsomming:
- Nov 2019 contract afgesloten voor 2 jaar Iphone X
- December 2019 Front camera defect
- 1ste reparatie aangeboden via reparatie website en na 2 weken retour
- Januari 2020 Front camera en face ID defect
- 2de reparatie aangeboden via KPN winkel en na 2 weken retour
- Maart 2020 Front camera en face ID defect
- 3de reparatie aangeboden via KPN winkel en na 3 weken geswapped/geruild voor een ander refurbished Iphone X
- In conclaaf met KPN voor compensatie over de maanden dat ik geen gebruik heb kunnen maken van het abonnement en kreeg NEE te horen.
- 1ste reparatie Mei 2020 Achterzijde camera defect aangeboden via reparatie website en na 1,5 maand retour (gebrek aan communicatie over bepaalde vragen, na telefonisch contact kreeg ik te horen dat “ find my iphone” nog aan stond en daardoor niet gerepareerd kon worden??
- 2de reparatie Augustus 2020 Achterzijde Camera defect!! KPN gebeld en klacht ingediend, ik kreeg het verzoek om naar de KPN winkel te gaan en daar te overleggen over het ruilen van het toestel. tegen beter weten in ben ik toch gegaan en kreeg weer te horen dat hij ter reparatie aangeboden moest worden. weer in conclaaf over de maanden die ik onterecht heb betaald voor het abonnement en kreeg NEE te horen
- September 2020, werd ik opgebeld door KPN i.v.m. tevredenheidsonderzoek en heb bovenstaande gemeld en dat mijn toestel inmiddels 3 weken in reparatie is. Meneer van de KPN heeft met KPN Repair gebeld en zei dat de week erna (dus vorige week) waarschijnlijk het toestel wordt gewisseld, ik ga aan dat mijn vertrouwen tot onder het nulpunt is bij KPN.
- Meneer van de KPN wil compensatie aanbieden door korting te geven op een internet en TV abonnement die ik niet heb bij KPN maar bij Ziggo...U begrijpt wel dat ik in alle staten van ongeloof ben gekomen om toch nog een abonnement aan te smeren terwijl ik GEEN vertrouwen heb in KPN en nooit meer zal krijgen ook
- Mijn vraag: WAT IS DE STATUS VAN MIJN ZOVEELSTE REPARATIE, ik bel niet meer ik vraag het nu publiekelijk. Reparatie nummer is **************en kijk ook gelijk mij elle lange klachtenlog.
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy (verplaatst naar profiel)
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineel