Beantwoord

Zoveelste reparatie aan mobieltje duurt eeuwen!

  • 30 September 2020
  • 8 reacties
  • 190 keer bekeken

In November vorig jaar een mobiel abonnement afgesloten met een refurbished iphone X en sinds die tijd alleen maar ellende met reparaties.

Een opsomming:

  • Nov 2019 contract afgesloten voor 2 jaar Iphone X
  • December 2019 Front camera defect
  • 1ste reparatie aangeboden via reparatie website en na 2 weken retour
  • Januari 2020 Front camera en face ID defect
  • 2de reparatie aangeboden via KPN winkel en na 2 weken retour
  • Maart 2020 Front camera en face ID defect
  • 3de reparatie aangeboden via KPN winkel en na 3 weken geswapped/geruild voor een ander refurbished Iphone X
  • In conclaaf met KPN voor compensatie over de maanden dat ik geen gebruik heb kunnen maken van het abonnement en kreeg NEE te horen.
  • 1ste reparatie Mei 2020 Achterzijde camera defect aangeboden via reparatie website en na 1,5 maand retour (gebrek aan communicatie over bepaalde vragen, na telefonisch contact kreeg ik te horen dat “ find my iphone” nog aan stond en daardoor niet gerepareerd kon worden??
  • 2de reparatie Augustus 2020 Achterzijde Camera defect!! KPN gebeld en klacht ingediend, ik kreeg het verzoek om naar de KPN winkel te gaan en daar te overleggen over het ruilen van het toestel. tegen beter weten in ben ik toch gegaan en kreeg weer te horen dat hij ter reparatie aangeboden moest worden. weer in conclaaf over de maanden die ik onterecht heb betaald voor het abonnement en kreeg NEE te horen
  • September 2020, werd ik opgebeld door KPN i.v.m. tevredenheidsonderzoek en heb bovenstaande gemeld en dat mijn toestel inmiddels 3 weken in reparatie is. Meneer van de KPN heeft met KPN Repair gebeld en zei dat de week erna (dus vorige week) waarschijnlijk het toestel wordt gewisseld, ik ga aan dat mijn vertrouwen tot onder het nulpunt is bij KPN.
  • Meneer van de KPN wil compensatie aanbieden door korting te geven op een internet en TV abonnement die ik niet heb bij KPN maar bij Ziggo...U begrijpt wel dat ik in alle staten van ongeloof ben gekomen om toch nog een abonnement aan te smeren terwijl ik GEEN vertrouwen heb in KPN en nooit meer zal krijgen ook
  • Mijn vraag: WAT IS DE STATUS VAN MIJN ZOVEELSTE REPARATIE, ik bel niet meer ik vraag het nu publiekelijk. Reparatie nummer is **************en kijk ook gelijk mij elle lange klachtenlog.


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy (verplaatst naar profiel)

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 5 October 2020, 20:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @D-JH, welkom op het forum!
Dat is wel onzettend zuur zo zeg, dat je nu voor de zoveelste keer zit te wachten op je reparatie. Ik kan me goed voorstellen dat je dit helemaal zat bent.
Helaas kan ik weinig zeggen over voortgang van je reparatie, dit loopt via onze reparatiepartner Teleplan (0800 8200008). Meer dan jij inziet op https://reparatie.kpn.com/ of https://www.e-repair.nl/zie ik helaas ook niet.
​​​​Ik snap dat dit niet het antwoord is waarop je zat te wachten maar iets anders kan ik er helaas niet van maken.

Hoi D-JH,

 

Wat is je verhaal herkenbaar.Ik snap je frustratie.

Ook hier sinds januari een Iphone X in huis die intussen al 3x opgestuurd is ter reparatie.

Mei 2020 voorcamera niet goed/facescan werkt niet goed, telefoon 2,5 week weg

Juli 2020 telefoon weer terug met zelfde klachten en scherm zat los na vorige reaparatie,telefoon 4,5 week weg  .Vervolgens blijkt zonder enige communicatie dat het toestel geruild is tegen een andere X.Nou daar werd ik niet vrolijk van want deze was optisch veel slechter als de eerste en de batterij capaciteit was veel minder.Dus weer op nieuw opgestuurd

Aug 2020 telefoon weer ingeleverd met bovenstaande melding en een klacht erbij,jawel toestel zou worden omgeruild tegen een beter toestel……..een omruiling kan volgens mij binnen een paar dagen.Maar nee hoor heb er gvd gewoon 5 WEKEN op moeten wachten.En waarom? Omdat er niet geruild is maar weer een nieuwe reparatie uitgevoerd!Accu is idd vervangen en het zilveren stootrandje ook.Scherm zit nog steeds vol krassen.Maar wat is nu weer het probleem? De facescan werkt niet!!!Ik ben er klaar mee.He t zou onderhand tijd worden voor een fatsoenlijke oplossing.

 

Misschien zijn er nog wel meer mensen met dit probleem en kunnen we via deze weg kpn duidelijk maken dat dit niet de manier is hoe ze met klanten om moeten gaan we betalen genoeg per maand denk ik zo.Of misschien is het een advies om eens met een ander reparatie bedrijf te gaan samen werken

 

Hoi @D-JH, welkom op het forum!
Dat is wel onzettend zuur zo zeg, dat je nu voor de zoveelste keer zit te wachten op je reparatie. Ik kan me goed voorstellen dat je dit helemaal zat bent.
Helaas kan ik weinig zeggen over voortgang van je reparatie, dit loopt via onze reparatiepartner Teleplan (0800 8200008). Meer dan jij inziet op https://reparatie.kpn.com/ of https://www.e-repair.nl/zie ik helaas ook niet.
​​​​Ik snap dat dit niet het antwoord is waarop je zat te wachten maar iets anders kan ik er helaas niet van maken.

Nou @Thomas , een antwoord waar ik inderdaad helemaal niks aan heb, dus geef dan geen antwoord!!!

Want dat doet heel KPN niet namelijk! ik heb weer gebeld en werd vriendelijk geholpen door KPN-Repair of Teleplan o.i.d. maar helaas zonder succes…..
Ze gingen kijken naar de status, en je zal het niet geloven….hij is in reparatie…. DAT IS HIJ AL BIJNA 2 MAANDEN!!! 
En ik zou terug gebeld worden als er een wijziging zou zijn na een mail die de aardige mevrouw had gestuurd naar haar collega’s. en uiteraard is terug bellen niet aan de orde.

Ik ben het echt HEEL zat! meer dan beu ..en vindt het ronduit schandalig hoe KPN met zijn particuliere klanten om gaat.

TRIEST! 1 woord TRIEST

Zo dat is er uit, en ga straks weer bellen en de klachtenlijn, en daarna KASSA..misschien komen we op TV dan kan deze zielige vertoning van service gedeeld worden met mede lotgenoten en die nog gaan komen.

 

 

Net weer gebeld met de klachtendesk en werd vriendelijk te woord gestaan voor ca 35 minuten en kwam met het mooie bericht dat KPN niks voor mij kan betekenen en dat ik KPN-Repair maar moet plat bellen.

Dus..ik heb verteld dat KPN en Service niet samengaan en ben gewoon weer terug bij af….

Einde...

Reputatie 7
Badge +15

@D-JH Ik neem dit topic even over van mijn collega. Ik zoek graag voor je uit of ik toch iets voor je kan betekenen. Zou je daarom je forumprofiel willen invullen met zoveel mogelijk gegevens? Dan ga ik op onderzoek uit om te kijken of ik meer te weten kan komen.

@Rutger_  Ik heb mijn profiel aangepast

Reputatie 7
Badge +15

@D-JH Ik heb zelf ook nogmaals contact opgenomen met KPN Repair, maar kom hier zelf ook niet verder. Hoe is de stand van zaken op dit moment? 

@Rutger_  Het is toch op zijn zachts gezegd triest dat je als KPN medewerker niet eens contact kan leggen met je reparatie afdeling??

Ik heb vorige week een ander refubished toestel gekregen en mijn blijheid was alweer snel voorbij….

Wat blijkt...mijn GPS werkt niet, althans bijna niet dus wel en niet...Ik heb het toestel niet meer aangemeld bij KPNrepair want ik heb totaal geen zin meer in ellende met heen en weer brengen, 600 jaar wachten op de reparatie , geen communicatie enz, enz

Dus ik heb hem bij een lokale reparateur gebracht en wat is de diagnose?? de GPS chip is kapot op het moederbord.

Dus ik heb gewoon WEER een toestel gekregen die niet werkt…
Ik ben er klaar mee, meer dan klaar en het heel zat dus bij deze is dit mij laatste post op het forum, de laatste belletjes zijn gepleegd dus laatste frustratie uit ik nu en neem afscheid van KPN en kan KPN vertellen dat ik aan een ieder mijn ervaring ga delen om de toekomstige “klant” te behoeden voor deze ronduit slechte “service”en kwaliteit van diensten.