Beantwoord

0900 nummer scam

  • 14 January 2021
  • 8 reacties
  • 503 keer bekeken

Goedemiddag, heb op 23 december 2 x gebeld naar een gewoon nummer. Nu zie ik dat op die dag ook een 0900 nummer is belast op mijn factuur met maar liefst 29,21 minuten! Met een bedrag van 29,35 voor dat ene nummer! Mijn abonnement is 5,14 per maand. Ik bel bijna nooit! Hier snap ik niks van. Ik heb geen 0900 nummer gebeld. En ook geen toestemming gegeven om dit nummer te gebruiken.

Kan iemand mij helpen? Ook wil ik graag dat bij mij dan 0900 nummers geblokkeerd worden als dat kan.

 

Met vriendelijke groet,

jack

icon

Beste antwoord door jackdebrabander 19 January 2021, 13:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Betreft het een mobiel abonnement of hebben we het hier over jouw vaste aansluiting?

Het is een mobiel abonnement. Op mijn factuur/rekening afschrift van mijn mobiel staan de gebelde nummers van die dag. 2 keer kort en een keer zeer lang op een 0900 nummer. 

Reputatie 7

Dan hoop ik dat er snel een KPN medewerker zal reageren, ik heb geen mobiele telefonie van KPN en weet dan ook niet hoe dat geregeld kan worden.

Bij T-Mobile is dat een kwestie van een vinkje zetten…

...maar bij KPN gaat dat wat lastiger.

Dan hoop ik ook dat er snel een KPN werknemer reageert. Anders ga ik over naar een andere provider. Ik ben bang dat het niet ophoud bij die ene keer...

Geen KPN medewerker die mij kan helpen?  Het is super moeilijk om telefonisch contact te krijgen met KPN!  Kan het wat klantvriendelijker? Geen telefoonnummers zichtbaar en je moet het doen met de antwoorden die er al ingebakken staan. Maar niets over 0900 nummers hoe uit te schakelen….

 

ik wacht nog steeds af...

Hoi,

Klantnummer kpn via je mobiel: 1200 (gratis nummer)

zo simpel? Dank je wel!!

Dat was super snel opgelost!  Dank je wel KPN EN PeterG!!