Beantwoord

2 zwarte WiFi versterkers

  • 20 November 2019
  • 9 reacties
  • 525 keer bekeken

Er is laatst een monteur van KPN geweest en toen werkte mijn zwarte WiFi versterkers prima. Als mijn apparaat contact maakte met versterker dan gingen er 3 lampjes branden. Nu heb ik gisteren stroomstoring gehad en nu gaat dat derde lampje niet aan als ik contact wil maken met de versterker. Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 2 December 2019, 10:00

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7

Kan jij een proberen in te loggen op één van die Experia WiFi's.

Waarschijnlijk is er één benaderbaar op http://192.168.2.150

Wwlke versie van de firmware staat er op?

Ik kan die site niet geopend krijgen. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Guustenbosch, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Bij een stroomstoring kan het zijn dat het allemaal even een reset heeft gekregen, omdat alles waarschijnlijk opnieuw opgestart moest worden. Op deze pagina vind je alle informatie over de Experia WiFi en wat je kan doen bij een storing of als een lampje niet brandt. Ik denk dat je het beste kan proberen om hem opnieuw te installeren. Reset dan, als het kan, eerste je Experia Box en sluit dan opnieuw je WiFi versterkers aan! Via de website kan je ook inloggen op de Experia WiFi.

Ik hoor graag of dit geholpen heeft :slight_smile:

Hallo Susan.

Zoals de monteur vertelde moet het derde lampje gaan branden als je contact maakt met de wifiversterker. Dit doet hij dus niet. Bij alle bij niet. 

Ik heb alles gereset, maar het probleem is dus niet opgelost.

Mijn wifi werkt dus nu weer niet goed. Wat kan ik doen

Reputatie 7
Badge +21

@Guustenbosch, op welke manier heb je alles gereset? En als je de Experia WiFi's niet aangesloten hebt, werkt WiFi dan wel gewoon (rondom de Experia Box?). 

Heb je daarnaast ook geprobeerd om de Experia WiFi's opnieuw te installeren of onze servicetool voor internet gebruikt? 

Kan je wel inloggen via deze instructie: 

Typ in de browserbalk http://192.168.2.150
Tip:
 Als dit ip-adres al in gebruik is door een ander apparaat of een andere Experia WiFi zal er een ander IP-adres worden toegewezen. Een overzicht van alle aangesloten apparaten met het bijbehorende IP-adres kun je vinden op de Experia Box via http://192.168.2.254

Het lukt niet om daarop in te loggen. Pakt geen enkel wachtwoord. Ze hebben op afstand mijn experabox gereset en toen werd het nog slechter. Donderdag komt er opnieuw een monteur.

Reputatie 7
Badge +21

Oh dat is niet fijn.. Normaal gesproken zou het wel via bovenstaande moeten lukken! Heeft de monteur het inmiddels hersteld?  

Reputatie 7
Badge +21

@Guustenbosch, ik heb geen reactie meer gehad. Heeft de monteur het een en ander kunnen aanpassen zodat het weer werkt?

Reageer