telefonisch overlast vanuit Engeland

  • 20 October 2020
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Vanaf januari dit jaar,, ben ik tot nu ( 20 oktober 2020 ) ongeveer 30 keer gebeld door een +41 20 ****** nummer. Dit nummer met de sterretjes verandert een paar keer in het jaa, maar als ik opneem met mijn GSM is er geen antwoord. Heb nu al die nummers geblokkeerd, maar men is blijkbaar in staat het nummer enideloos te muteren. Is er een mogelijkheid om de blokkade te doen met : +44 20********  ? 

Admin: Titel aangepast ivm vindbaarheid. 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @Rosario PT. En excuses voor de late reactie. Het is helaas erg druk de laatste tijd. Mocht je nog niet via een andere weg geholpen zijn, dan help ik je hier alsnog graag verder.

Wat enorm irritant dat je telkens gebeld wordt door een gek nummer. Ik kan me goed voorstellen dat je wil dat dit stopt. Blijkbaar weten ze je nummer inderdaad telkens weer te vinden. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om op te treden tegen telefonisch overlast vanuit het buitenland. Mocht je er echt klaar mee zijn, dan hebben we eigenlijk maar één goede oplossing. Dat is een nieuw nummer. Mocht je dat graag willen, laat me het dan weten. Dan ga ik dat voor je regelen. 

Vul ook jouw forumprofiel aan met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Dan maak ik het in orde.  

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. 

Reageer